וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נותרו כמה מציאות: השחקנים החופשיים הכי טובים ב-NBA

עונת ה-NBA תצא לדרך בעוד כשלושה שבועות, ולחלק מהקבוצות נותרו מספר מקומות בסגלים. עשרת השחקנים הללו יוכלו לעזור

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

בעוד בוסטון ומילווקי התחמשו בשבוע החולף בג'רו הולידיי ודמיאן לילארד בהתאמה ושינו את מאזן הכוחות ב-NBA, הליגה כולה ממשיכה בהכנות לעונה שתצא לדרך בעוד כשלושה שבועות. לחלק מהקבוצות עדיין נותר מקום בסגלים, והן עשויות למלא אותו אחרי מחנות האימונים.

כך או כך, בשוק נותרו עוד לא מעט שחקנים חופשיים טובים, חלקם בעלי ניסיון פלייאוף, שיוכלו לתרום לא מעט למועמדות השונות לאליפות. הנה עשרת הבולטים שבהם:

1. רג'י בולוק

הסווינגמן בן ה-32 שוחרר השבוע מסן אנטוניו, אליה הגיע בטרייד מוקדם יותר הקיץ. בולוק כבר הוכיח בתקופתו בניו יורק ובדאלאס שהוא קלעי שלשות לא רע בכלל (ממוצע קריירה - 38.4%) ושומר טוב. בארה"ב העלו את שמותיהן של קליבלנד, מילווקי, דנבר ובוסטון כקבוצות שיכולות להיעזר בו.

2. טרנס רוס

המלף המדופלם (32) שוחרר אשתקד מאורלנדו ומצא בית חדש בפיניקס, בשורותיה סיפק 9 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק מהספסל, אך לא הרשים מספיק כדי לזכות בחוזה חדש. למעשה, המועמדת המובילה לקלוט אותו במהלך הקיץ היתה פרטיזן בלגרד. ובכל זאת - מדובר בשחקן שקלע 15.6 נקודות למשחק לפני שנתיים, ועדיין מסוגל לתרום לרוב הספסלים בליגה.

3. טי ג'יי וורן

הסמול פורוורד (30) כבר לא מי שהיה כשהדהים עם 53 נקודות בתקופת הקורונה. סדרת פציעות הורידו אותו מגודלתו, ובכל זאת, מדובר בסקורר מדופלם שקלע 9.5 נקודות למשחק בברוקלין אשתקד ו-4.2 נקודות למשחק במדי פיניקס, אליה הגיע בטרייד של קווין דוראנט. בקיץ בחרו הסאנס שלא להאריך את חוזהו.

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' עם רג'י בולוק. רויטרס
סייע לדונצ'יץ' אשתקד. בולוק/רויטרס

עוד בוואלה!

סקרמנטו מתמוגגת: "סשה וזנקוב אחד הקלעים הטובים בעולם"

לכתבה המלאה

4. ג'מייקל גרין

ממפיס ופיניקס הוזכרו כמועמדות לקלוט את הפאוור פורוורד בן ה-33, ששיחק אשתקד בגולדן סטייט. העמיד ממוצעים של 6.4 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

5. המידו דיאלו

רק בן 25, ובכל זאת הגארד האתלטי שהחל את הקריירה באוקלהומה סיטי וסיפק שנתיים וחצי לא רעות בכלל במדי דטרויט מוצא עצמו ללא קבוצה. אשתקד העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3.5 ריבאונדים לערב.

6. וויל בארטון

בתחילת העונה שעברה הועבר הגארד הוותיק לוושינגטון, אך שוחרר במהלכה ומצא בית חדש בטורונטו. לא מעט קבוצות יכולות להיעזר בשירותיו של בארטון, שרשם 15.1 נקודות למשחק במדי דנבר לפני שלוש עונות בלבד. לאחרונה פורסם כי הוא עשוי להיבחן בגולדן סטייט וניו אורלינס.

7. ג'ון וול

עד לא מזמן אחד הרכזים הטובים בליגה, אך כעת רוב הקבוצות אפילו לא מוכנות להעניק לו הזדמנות. בקיץ שעבר חתם בלוס אנג'לס קליפרס אך התקשה לעמוד בציפיות, בפברואר שב ליוסטון בטרייד ומיד שוחרר. ב-34 המשחקים בהם כן הספיק לשחק בעונה שעברה סיפק 11.4 נקודות ו-5.2 אסיסטים לערב.

8. ביסמק ביומבו

הסנטר בן ה-31 רשם 61 הופעות במדי פיניקס עם ממוצעים של 4.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק, והראה שהוא עדיין מסוגל לספק תרומה הגנתית בדקות מעטות. השבוע, הוזכר כמועמד לחזק את הקו הקדמי הדליל של בוסטון.

ג'ון וול, שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Rob Carr, GettyImages
יש לו עוד מה לתרום? וול/GettyImages, Rob Carr

9. אנתוני לאמב

הגארד הרשים בקבוצת ליגת הפיתוח של גולדן סטייט, הצליח לפלס לעצמו דרך לווריירס ורשם 62 הופעות (ארבע מהן בחמישייה) עם ממוצעים של 6.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. בינתיים, זה לא הספיק לו כדי לקבל חוזה נוסף מגולדן סטייט - או מכל קבוצה אחרת.

10. גוראן דראגיץ'

הרכז הסלובני כבר בן 37. את מרבית העונה שעברה העביר בשיקגו (6.4 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק), לפני שנשלח בטרייד למילווקי, שם התקשה להשפיע. בארצות הברית נטען היום כי קאמבק למיאמי, בה כיכב מ-2015 עד 2021, לא נמצא על הפרק.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully