וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוני ג'יימס ממשיך להחלים, לברון: "הוא יחזור לשחק ב-USC העונה"

בנו של כוכב ה-NBA נמצא בשיקום מאז שלקה בדום לב לפני חודשיים וחצי, אביו חשף: "מצבו מצוין, שמחים ומחכים לראות מה צופן לו העתיד"

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

חודשיים וחצי חלפו מאז שברוני ג'יימס לקה בדום לב במהלך אימון כדורסל, ומצבו של הכדורסלן בן ה-19 ממשיך להשתפר. אביו לברון אישר במהלך הלילה (בין שני לשלישי) כי ברוני עבר בהצלחה ניתוח והכוונה היא לשוב ולשחק כדורסל עוד במהלך העונה.

"מצבו מצוין", אמר קינג ג'יימס. "הוא התחיל בתהליך ההחלמה שלו כדי לחזור לשחק ב-USC העונה. הוא עבר ניתוח והוא משתקם. זו בלי ספק רכבת הרים עם הרבה מאוד רגשות למשפחה שלנו בקיץ הזה, אבל יש לנו אחד את השני".

ברוני עדיין לא שב לאימונים לקראת פתיחת עונת 2023/24 אך כן ביקר בקמפוס מספר פעמים השבוע. מאמן USC אנדי אנפילד טען כי הוא והשחקנים "נרגשים" לקראת חזרת השחקן, וכך גם לברון כמובן: "עמדנו מאחורי ברוני ונתנו לו את כל הכוח שהוא צריך במהלך התהליך הזה. אנחנו שמחים לראות איפה הוא נמצא היום ומחכים לראות מה צופן לו העתיד".

ברוני ג'יימס, הבן של לברון. Ronald Martinez, GettyImages
רק בריאות. ברוני ג'יימס/GettyImages, Ronald Martinez

הפרוספקט בן ה-19, אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, הובהל לבית החולים לאחר דום הלב בו לקה, שם מצבו התייצב ומספר ימים לאחר מכן הוא שוחרר לביתו להמשך התאוששות. בעבר לברון ג'יימס סיפר לא פעם שהחלום הגדול שלו הוא לשחק ביחד עם בנו ב-NBA, באותה קבוצה. ימים יגידו האם זה יתאפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully