וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "אני מרגיש ותיק, זה משוגע. רוצה לשפר את אחוזי הקליעה"

השחקן הוותיק ביותר בסגל של הוויזארדס דיבר במדיה דיי: "חוזה חדש? אוהב את העיר, נראה מה יקרה. אעזור לקוליבאלי בדברים שהתקשיתי בהם כרוקי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

אחד הסימנים לכך שעונת ה-NBA ממש מעבר לפינה היא המדיה דיי המסורתי. הערב (שני) הקבוצות השונות לראשונה הנפגשות עם העיתונאים, כאשר עבור השחקנים שעברו הקיץ בין קבוצות זו הזדמנות ראשונה למדוד ולהתרגל למדים החדשים. גם בוושינגטון קיימו את המדיה דיי עם לא מעט פרצופים חדשים. הוויזארדס פתחו עידן חדש כשבראדלי ביל עבר לפיניקס אחרי 11 שנה בבירה וקריסטאס פורזינגיס נשלח בעסקה נפרדת לבוסטון.

מתיחת הפנים הגדולה בסגל הובילה לכך שבגיל 22 וכשהוא מתחיל את עונתו הרביעית בלבד, דני אבדיה הוא השחקן הוותיק ביותר בסגל של ווס אנסלד ג'וניור. "אני מרגיש כמו שחקן ותיק, זה משוגע", אמר הפורוורד הישראלי.

כיאה לוותיק בקבוצה, אבדיה נשאל כיצד הוא מתכוון לחנוך את הרוקי בילאל קוליבאלי. הצרפתי נבחר במקום השביעי בדראפט האחרון על ידי הוויזארדס, ואבדיה מצפה ליצור יחד איתו צמד הגנתי בכנפיים: "יש לו פוטנציאל גדול, חשוב שיהיה את הסייז בכל עמדה. אני כבר יכול לדמיין אותנו מבצעים חילופים בהגנה, יש לנו סייז והרבה שומרים מגוונים. אעזור לו להשתפר ולדעת דברים שאני התקשיתי בהם כשהייתי רוקי".

דני אבדיה נכנס לעונה האחרונה בחוזה הרוקי שלו, וב-23.10 יחלוף הדדליין לחתימה על הארכת חוזה. אם יחתום עליה החוזה החדש ייכנס לתוקפו בקיץ הבא. אם לא, אז אבדיה יהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי מוגבל והמשמעות היא שוושינגטון תוכל להשוות כל הצעה שיקבל ולהשאירו.

הישראלי התייחס לשאלות הארכת החוזה ואמר: "אני מרוכז בלהיות דני, כל דבר יקרה מעצמו. אני אוהב את וושינגטון, אבל נראה מה יקרה". על המטרות לעונה הקרובה הוסיף: "רוצה לשפר את האחוזים מהשדה ולהיות יעיל יותר מחוץ לקשת".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully