וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ג'רו הולידיי, בוסטון הפכה לפייבוריטית לזכייה באליפות"

יחסי הכוחות ב-NBA שוב השתנו: בארה"ב שיבחו את הסלטיקס, שמחזיקים ב"שישייה הראשונה הטובה בליגה" - ונראה שהם עדיין לא סיימו

"מחוץ לקווים", 1.10/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

טרייד גדול נוסף הושלם אמש (ראשון) ב-NBA. לאחר שראתה את היריבה הגדולה ביותר שלה במזרח (לפחות על הנייר) מילווקי מתחמשת בדמיאן לילארד, החליטה בוסטון לפעול וצירפה את רכז הבאקס לשעבר ג'רו הולידיי, שכמובן היה מעורב בטרייד הענק על כוכב פורטלנד אך עוד לא הספיק לנחות באורגון.

מי שעברו לבלייזרס בתמורה הם רוברט וויליאמס, מלקולם ברוגדון ושתי בחירות סיבוב ראשון. לפי דיווחים בארצות הברית, פורטלנד דרשה 4-5 בחירות סיבוב ראשון בכל עסקה על הולידיי מצד שלל הקבוצות שפנו, אך שילובו של וויליאמס בעסקה שינתה את העניינים. הסלטיקס, כך נראה, עדיין לא סיימו: "העובדה שהשלימו את המהלך עכשיו אומרת שהם מתכננים עוד מספר מהלכים", צייץ העיתונאי בריאן רוב.

"המירוץ לאליפות המזרח הפך הרבה יותר מעניין בארבעת הימים האחרונים", כתבו ב-ESPN. "הולידיי מתאים באופן מושלם לסגל של בוסטון, הוא שדרוג על מרכוס סמארט ואיתו, ייתכן שלסלטיקס יש את השישייה הראשונה הכי טובה בליגה. נראה שהם הפייבוריטים לזכייה במזרח, אולי אפילו באליפות". סקייפ ביילס הסכים ("הסלטיקס פייבוריטים. יותר כיף לצפות בדיים, אבל ג'רו שחקן חשוב יותר") וכך גם סוכנויות ההימורים - הקבוצה של ג'ו מאזולה הפכה למועמדת המובילה, לאחר שעקפה בסיבוב את מילווקי.

הבעיה, כך נדמה, היא הספסל, כפי שציינו ב-ESPN: "העומק נראה מאוד מעורער, אחרי שוויתרו על שני שחקנים רוטציה. מי שיצטרכו למלא על החסר הם סם האוזר, פייטון פריצ'ארד, אושיי בריסט, לוק קורנט וסבי מיכאילצ'וק. יהיה מעניין לראות האם בוסטון תצליח לצרף עוד שחקן משמעותי בטרייד, היא השיגה עוד בחירת דראפט בטרייד על סמארט".

עוד על טרייד הענק ב-NBA

הולידיי יהפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, אך בוסטון תנסה להשאירו. "הם ויתרו על יותר מדי דברים כדי שזו תהיה רק השכרה לעונה אחת", נכתב ב-ESPN. דברים דומים קשה להגיד על ברוגדון, שצפוי להיות מעורב בטרייד נוסף שכן פורטלנד מחזיקה בקו אחורי צעיר ותהיה מעוניינת בבחירות דראפט נוספות.

סי ג'יי מקולום, שמכיר היטב את דמיאן לילארד, הגיב לטרייד הענק ולעובדה שהסופרסטאר נחת בסופו של דבר במילווקי, ולא במיאמי כפי שרצה. "עם כל הכבוד לג'ימי באטלר ובאם אדבאיו, יאניס זה סיפור אחר לגמרי", אמר שחקן ניו אורלינס. "אין עוד שחקן בליגה ששולט כמוהו. דמיאן תמיד אמר שהוא רוצה לזכות באליפות, אבל עכשיו הוא בסיטואציה טובה יותר. הוא ישחק עם השחקן הכי טוב בליגה ואני שמח מאוד עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully