וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא נביא את האליפות המזו**נת הזאת": ההודעה של יאניס ללילארד

בארה"ב חשפו את המסר של הגריק פריק לשותפו החדש, ואת מערכת היחסים העכורה בין לילארד לפורטלנד לפני הטרייד: "העדיף להישאר - וסורב"

סיכום השבוע: 28.9/ספורט1

ב-NBA ממשיכים לעסוק בהרחבה במגה-טרייד שהביא את דמיאן לילארד למילווקי. בכתבה ארוכה ומקיפה שפורסמה ב"יאהו" על ידי כתב כריס היינס שנחשב למקורבו של לילארד, נחשפו מספר פרטים עסיסיים.

ראשית, מתברר שמילווקי לא עדכנה את יאניס מראש בפרטי הטרייד, משום שחששה שיתנגד למהלך בשל הפרידה מג'רו הולידיי. בסופו של דבר, יאניס שהעביר בשבועות האחרונים מסרים ברורים להנהלת הבאקס בנוגע למאמצי החיזוק של הסגל, התלהב מאוד מהמהלך, גם אם לא עודכן לגביו מבעוד מועד. לאחר שנודע לו שלילארד חובר אליו במילווקי, הוא שלח לו הודעה פרטית בה העביר לו מסר ברור וכתב: "בוא ניקח את האליפות המזו**נת הזאת".

כמו כן, הכתבה שפכה אור על מערכת היחסים העכורה שהתפתחה בין לילארד לפורטלנד בימים שלפני הטרייד. מסתבר שלילארד הבהיר לאנשי פורטלנד שאם השיחות עם מיאמי לא יצלחו, הוא מעדיף להמשיך בקבוצה. לתדהמתו, ג'נרל מנג'ר הקבוצה ג'ו קרונין התנגד והסביר ללילארד ש"עכשיו אין דרך חזרה", מה שהותיר את לילארד "המום, מתוסכל ועם טעם חמוץ בפה בנוגע ליחס שקיבל מהקבוצה במהלך הקיץ".

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. Jonathan Bachman, GettyImages
פרידה מרירה. לילארד/GettyImages, Jonathan Bachman

כמו כן, לילארד התבקש על ידי פורטלנד להחמיץ את עשרת משחקים האחרונים של הקבוצה בעונה הסדירה כדי שהקבוצה תשפר עמדות לקראת הדראפט, ותשיג בחירה כמה שיותר גבוהה. לילארד הסכים לבקשה, וההיעדרות שלו הוצגה כבעיית כשירות, כשהבלייזרס טוענים שהוא סובל מפציעה.

לילארד פרסם הלילה מכתב פרידה ארוך מאוהדי פורטלנד, של למעלה משמונה עמודים. במכתב הסביר לילארד ש"אנחנו אומרים נפרדים, אבל לא אומרים שלום. פורטלנד היא ביתי השני, וזה לא ישתנ לעולם. גדלתי כאן כאדם וכשחקן, ואשאיר בעיר אינספור חברים שלא אשכח לעולם. אני מאמין שיום יבוא ואלבש את המדים של הבלייזרס שוב. מקווה מאוד שעד אז תתייחסו בסלחנות לכך ששברתי לכם את הלב, כי גם הלב שלי נשבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully