וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יודעת: "יש הרבה סיבות להיות מודאגים, נקווה להתאושש עד חמישי"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 19:29

אחרי ההפסד להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, הצהובים מקווים שהפציעה של ניבו קלה ושהגב של בולדווין ישתחרר עד לפרטיזן: "יודעים איזה איכויות יש בקבוצה". ג'ייק כהן: "כשיש לך חדר הלבשה טוב, אתה יודע שתהיה לך עונה טובה"

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

רגע לפני פתיחת עונת היורוליג שלה, כמעט כל מה שיכל להשתבש עבור מכבי תל אביב השתבש אמש (ראשון) כשהצהובים הפסידו להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר 79:71. מלבד ההפסד איבדה מכבי תל אביב לפני המשחק את ווייד בולדווין לפציעת גב, ואת ג'וש ניבו לפציעה בבוהן.

בולדווין שסובל מגב תפוס קיבל זריקה כדי לנסות ולשחרר את הגב בחדר ההלבשה בשעה שחבריו היו על הפרקט בחימום, אך לא יכול היה לשחק. הצהובים יידעו יותר לגבי המצב שלו ביומיים הקרובים, כשהתקווה היא שהוא יוכל לשחק בחמישי. ניבו נפצע במהלך הרבע השני, ירד לחדר ההלבשה, טופל, חזר לפרקט אך אחרי שני מהלכים והחלקה אחת הוחלט שלא לסכנו. במכבי תל אביב העריכו כי הסיכוי שהוא יוכל ליטול חלק בפתיחת היורוליג נגד פרטיזן בלגרד בחמישי הוא סביר.

בקבוצה היו מאוכזבים מההפסד, ומאוכזבים יותר מהנפילה הגדולה שהייתה בתחילת המחצית השנייה, כשמכבי תל אביב שמטה יתרון משמעותי, וראתה את ירושלים בריצת 2:17 משתלטת על המשחק בדרך לניצחון. ב-20 הדקות הראשונות, בעיקר בזכות ג'ון דיברתולומיאו ובונזי קולסון הצליחה הקבוצה של עודד קטש לשלוט במשחק ולהוביל 35:43.

מלבד השניים הללו ורפי מנקו, במפסידה התקשו למצוא נקודות אור. תמיר בלאט המשיך לא לקלוע עם 1 מ-10 בגביע ווינר מחוץ לקשת, אך הפעם היה קצת פחות מפוזר עם 2 איבודים בלבד לצד 6 אסיסטים. לורנזו בראון היה לא במשחק במשך כמעט 32-33 דקות, אלא שבדקות ההכרעה היה זה שלקח אחריות, סיים עם 16 נקודות, ונתן איתות ראשון שההכנה הלא משכנעת שלו אולי לא מעידה על כלום. חסיאל ריברו סיים 19 דקות עם 4 נקודות ובלי ריבאונד, ועדיין מתקשה להיכנס לקצב.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
אכזבה גדולה בצהוב/דני מרון

"יש לנו הרבה מאוד סיבות להיות מודאגים", הודה אחד מאנשי מכבי תל אביב לאחר המשחק, "קודם כל צריך להיות מודאגים מהפציעות, אחרי זה מהעובדה שהרבה שחקנים רחוקים מהכושר שמתאים לפתיחת עונה ביורוליג. מצד שני, אנחנו יודעים את האיכויות שיש בקבוצה הזאת, מקווים שנתאושש במהרה".

"שואלים אותי על החשיבות של גביע ווינר רק כשאנחנו מפסידים, הם קבוצה טובה, משחקים הגנה טובה. נצטרך להסתכל על זה, לא התמודדנו עם זה כמו שצריך היום", אמר ג'ייק כהן לאחר המשחק, "זה התחיל עם איך שפתחנו את הרבע השלישי, הם הרימו את ההגנה ולא הגבנו מספיק מהר. זה היה משחק חשוב עבורנו כדי להכין אותנו ליום חמישי. יש לנו הרבה ביטחון בקבוצה הזאת, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתמודד ולצאת מהכל, השחקנים החדשים מראים שגם להם יש את זה. אני לא מסתכל על הצד השלילי, יש לנו חבר'ה טובים בחדר ההלבשה, כשיש לך חדר ההלבשה טוב יש לך עונה טובה".

כהן נשאל לגבי האירועים של חצי גמר גביע ווינר ואמר: "זה היה מאוד מורכב, ציפיתי לדרבי, יש להם קבוצה טובה. אני לא יכול לשלוט אם הקבוצה לא מופיעה. אני לא יודע מה קרה מחוץ לאולם עם המשטרה, מהחוויה שלי, הדרבים רק מחמירים והופכים ליותר אלימים. אני מקווה שהדברים יהיו יותר טובים מעכשיו, ושלא יהיה יותר בלאגן. אני מקווה שכשקרה משהו דרמטי כמו יום חמישי, זה יחזיר את הכדורסל הטוב בצורה הטובה והכיפית".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים עקצה את מכבי, קטש מודאג מבולדווין

לכתבה המלאה
ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"אני לא מסתכל על הצד השלילי". כהן/דני מרון

במכבי תל אביב סיפרו במהלך הלילה כי התקווה היא שהם יהיו בסגל מלא למשחק הפתיחה של היורוליג בחמישי הקרוב נגד פרטיזן בלגרד, אך גם אם לא, הם יקבלו למשחק את ג'יימס ווב ואנטוניוס קליבלנד שלא התלבשו אמש, והשניים אמורים לפתור חלק מהבעיות שצצו.

במקביל בקבווצה ידעו בימים הקרובים האם בן קרטר, שמשלים את אימוני הקבוצה והתלבש למשחקי גביע ווינר, יישאר בסגל עד לסיום העונה או שיבחר לעבור להפועל חולון שמעוניינת להחתימו באופן מיידי כדי לחזק את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully