וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עקצה את מכבי, קטש מודאג מבולדווין

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 23:36

אחרי הזכייה בגביע ווינר האדומים צייצו "בואו, עולים להניף" כתגובה לציוץ של הצהובים בדרבי שבוטל. קטש על בולדווין: "ננעל לו הגב, מקווה שזה לא חמור". גם ניבו נפגע. דז'יקיץ': "מלבד התוצאה, אני לא מרוצה"

ארבעה ימים לפני פתיחת עונת היורוליג, סימנים מדאיגים למכבי תל אביב. הפועל ירושלים השלימה ארבעה ניצחונות רצופים על מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, עלתה למאזן 3:5 מול הצהובים במשחקי הגמר במפעל השלישי בחשיבותו ובזכות 71:79 נפלא הערב (ראשון) בדרייב אין, וחגגה זכייה בתואר הראשון לעונת 2023/24. ביום חמישי האלופה פוגשת את פרטיזן בלגרד, והערב נאלצה להסתדר בלי ווייד בולדווין שנתפס לו הגב, כשגם ג'וש ניבו נפגע ויורד מהמגרש. בסיום המשחק צייץ החשבון הרשמי של הפועל ירושלים "בואו, עולים להניף" - כתגובה עוקצנית לציוץש ל מכבי תל אביב "בואו, עולים למגרש" במהלך הדרבי שבוטל ביום חמישי.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
ערב מתסכל. מכבי/דני מרון

עודד קטש אמר בסיום: "בחצי הראשון שיחקנו טוב. טבעי שבשלב הזה של העונה התקפית לא מצאנו שטף, אבל הגנתית עשינו עבודה טובה, וגם קצת התקפית. במחצית השנייה פחות... ווייד לפני המשחק נתפס לו הגב, גם ג'ייק נפגע במהלך המשחק, וזה פגע לנו ברוטציה, ולכמה שחקנים זה היה קשה מדי, לשלב הזה של העונה". על הפציעה של בולדווין: "אני מקווה שזה לא חמור מדי, ננעל לו הגב ממש לפני המשחק, נקווה שיהיה בסדר. אנחנו מגיעים לעונת היורוליג, ובישראל במיוחד קצרים כאשר שני שחקנים חסרים לנו".

קטש הודה כי "הגיע לירושלים הניצחון, הם שיחקו טוב יותר במשך 40 דקות, אף אחד מהמאמנים לא יחשוב שזה הכדורסל הכי טוב. היה משחק ברמה אינטנסיבית מאוד גבוהה, . יש לנו הרבה מה לקחת מהמשחק הזה, כבר ביום חמישי מתחילה עונת היורוליג.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יהיה כשיר ליום חמישי? בולדווין/דני מרון

"צריך לתת קרדיט להגנה של ירושלים. לא תכננו חלוקת דקות כזאת, רצינו לעשות חלוקה הרבה יותר מאוזנת, זה תמיד חשוב בשלב כזה של העונה. אני לא יכול להאשים אף אחד שהוא לא בשיא הכושר שלו, יש לנו לחבר כמה חלקים ביחד, ולהחזיר את השטף שלנו. הגנתית עשינו עבודה טובה ברוב שלבי המשחק, פספסנו כמה דברים בריבאונד, אבל לא היינו בשטף שלנו ובשקט שאנחנו רוצים לראות".

קטש התייחס לאירועי הדרבי בוטל: "מה שהיה ביום חמישי לא טוב לספורט בכלל. לא כיף ככה לנצח, לא ניצחנו, לא כיף לעלות ככה לגמר. אין לי משהו חכם מדי להגיד, או פתרון קסם. בגמר פלייאוף הייתה אווירה יותר אלימה ממה שאנחנו רגילים, אי אפשר להוציא את זה מההקשר של מה שקורה בכלל במדינה, אני רוצה להאמין שאנשים יתעשתו ויקבלו החלטות נכונות. אני רוצה להאמין שמשטרה והמנהלת רצו לעשות שהדברים יעברו בשלום, אבל התוצאה הסופית לא טובה לספורט. אם מהדבר הזה אולי נלמד לקח, ויווצר שיח בין מועדונים, בין קהלים, מול המשטרה והמנהלת שיכולה להוריד את רמת האלימות, כולנו נרוויח מזה. יש לנו כדורסל טוב, תחרותי, יש לנו ליגה מעניינת".

הפועל ירושלים, מחזיקת גביע ווינר לעונת 2023/24. דני מרון
עוד תואר לארון. ירושלים/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ': "מלבד לתוצאה הסופית, אני לא מרוצה יותר מדי. אבל אני לא משוגע, ניצחנו את מכבי, קבוצת יורוליג, אומנם בלי בולדווין, אבל יש לה הרבה שחקנים מצוינים. מה השתנה במחצית השנייה? ספידי התחיל לקלוע. אבל אנחנו עוד לא מוכנים לעונה, לא שולטים במשחק בהגנה או בהתקפה, צריכים להיות יותר מתואמים בהתקפה, עם לחץ טוב יותר בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully