וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרייד גדול: ג'רו הולידיי עובר מפורטלנד לבוסטון סלטיקס

ארבעה ימים אחרי שנשלח ממילווקי לבלייזרס כחלק מעסקת לילארד, הרכז בן ה-33 מצטרף לסלטיקס שנתנו עבורו את וויליאמס, ברוגדון ושתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט. קמרון פיין עבר למילווקי

"מחוץ לקווים", 1.10/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

דמיאן לילארד נחת בשבוע שעבר במילווקי כחלק מטרייד ענק שבמסגרתו פורטלנד קיבלה עבור הרכז שלה, בין השאר, את ג'רו הולידיי - שהערב (ראשון) נודע שהועבר על ידי הטריילבלייזרס לבוסטון סלטיקס, כך על פי אדריאן ווז'נראוסקי שמלכתחילה דיווח שהולידיי לא צפוי להישאר בפורטלנד לאור רצון הפרנצ'ייז לבצע בנייה מחדש ולהתבסס על הקו האחורי הצעיר והמוכשר שיש לקבוצה.

עבור הולידיי, בוסטון תעביר את רוברט וויליאמס, מלקולם ברוגדון, בחירת סיבוב ראשון בדראפט בשנה הבאה שקיבלה מגולדן סטייט וכן בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2029.

ג'רו הולידיי, שחקן מילווקי. GettyImages
ימשיך ללבוש ירוק-לבן, אבל בבוסטון. הולידיי/GettyImages

עוד על טרייד הענק ב-NBA

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קמרון פיין, לוס אנג'לס קליפרס מול פיניקס סאנס. רויטרס
מעניין. פיין/רויטרס

הולידיי בן ה-33 קלע בממוצע 19.3 נקודות למשחק ומסר 7.4 אסיסטים ב-67 הופעותיו במדי מילווקי בשנה שעברה. כאמור, רק ביום רביעי הועבר בטרייד ממילווקי לפורטלנד, אבל כעת יעשה את דרכו לבוסטון. פורטלנד אמנם העבירה את לילארד, אבל קיבלה את דיאנדרה אייטון בעסקה הראשונה, אליו יצטרפו כעת וויליאמס וברוגדון וכל זאת בנוסף לשלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט בשנים הבאות.

* קמרון פיין, גארד פיניקס לשעבר, חתם גם הוא לעונה אחת במילווקי. פיין עבר לסן אנטוניו, אבל עזב כדי לחפש "תפקיד משמעותי יותר בקבוצה שמתמודדת על האליפות", ומצא אותה במילווקי, ששינתה את פניה עם הצטרפותו של דמיאו לילארד והייתה זקוקה לגארד עם שחרורם של הולידיי וגרייסון אלן. ב-174 משחקיו בפיניקס הוא עלה מהספסל ב-146 מהם עם ממוצעי 9.8 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-38.4 אחוז מהשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully