וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינויים בסגלי מכבי ת"א והפועל ירושלים בגמר גביע ווינר

30.9.2023 / 20:07

אחרי סערת אי הופעת הפועל תל אביב בחצי הגמר, יעלו הצהובים נגד הקבוצה מהבירה לגמר טורניר ההכנה הרשמי (21:00). ארגוני האוהדים הודיעו כי לא יופיעו. ווב וקליבלנד לא בסגל של קטש, אנדור וקרינגטון מחוץ לסגל של דז'יקיץ'

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל מחוץ לאולם היכל קבוצת שלמה/לירון מולדובן

גמר גביע ווינר 2023 יפגיש מחר (ראשון, 21:00) את מכבי תל אביב והפועל ירושלים בפעם השמינית. הצהובים, שעלו לגמר אחרי ניצחון טכני על הפועל תל אביב שלא עלתה לפרקט בחצי הגמר, ינסו לזכות בפעם ה-11, בעוד ירושלים תחפש זכייה שישית. המאזן בגמרים ביניהן עומד על 3:4 לטובת ירושלים שניצחה בשלושת הגמרים האחרונים בין הקבוצות.

כאמור, במכבי תל אביב הגיעו למעמד הגמר מבלי לשחק בחצי הגמר. בקבוצה הקפידו שלא להתייחס באופן רשמי למה שהוביל לכך שהפועל תל אביב לא עלתה אל הפרקט בחצי הגמר, ומאז המשחק מנסים בצוות המקצועי לרכז את השחקנים במשחק שיהיה המבחן האחרון לפני משחק הפתיחה ביורוליג, בחמישי הקרוב נגד פרטיזן בלגרד. עודד קטש בחר לא לבצע שינוי בסגל לעומת חצי הגמר המובטל, כשלורנזו בראון וחסיאל ריברו יתלבשו גם לגמר, בעוד ג'יימס ווב ואנטוניוס קליבלנד בחוץ. כל אוהדי הקבוצה שהגיעו לחצי הגמר, קיבלו כרטיסים למשחק הגמר במייל, אך ארגון האוהדים "הגייט" הודיע נכון לעכשיו כי לא יתייצב למשחק.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
מפגש עם האקסית על התואר הראשון של העונה. זוסמן/קובי אליהו

בהפועל ירושלים הוציאו הודעת סולידריות עם הפועל תל אביב לאחר ההחלטה לא לעלות לחצי הגמר, אך הבהירו במהרה כי למרות ההודעה הם יתייצבו כרגיל למשחק. בינתיים, הגוש המעודד של ירושלים הוציא הודעה כי בכוונתו לא להופיע למשחק בעקבות ההתפתחויות. במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת בניצחון על הפועל חולון, מהשטף במשחק, ומהיכולת ההגנתית. אלכסנדר דז'יקיץ' לא ביצע שינויים בסגל, כשמוריס אנדור וקאדין קרינגטון שוב נותרו בחוץ, בעוד כריס ג'ונסון בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully