וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון "הגייט": "לא נגיע לגמר, קוראים לקיים שוב את חצי הגמר"

29.9.2023 / 8:15

ארגון אוהדי מכבי תל אביב שספג ביקורות אחרי ש"חגג" כביכול את הניצחון הטכני ביציע, מתחרט ומצטרף למחאה: "ההתנהגות שלנו לא הצטיירה טוב. קוראים לקבוצה להצטרף אלינו ולא להופיע לגמר"

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל מחוץ לאולם היכל קבוצת שלמה/לירון מולדובן

בדרבי התל אביבי אמש (חמישי) הייתה קבוצה אחת שכן עלתה אל הפרקט, ולבסוף זכתה גם בניצחון טכני - מכבי תל אביב. במועדון הקפידו אמש שלא להגיב באופן רשמי לאירועים שהובילו לביטול הדרבי ולהחלטה של הפועל תל אביב לא לעלות אל הפרקט, ואחרי ההחלטה הרשמית לסיים את המשחק ולהעניק להם את הכרטיס לגמר, עזבו את האולם בשקט.

אלא שהסערה בכל הנוגע לקבוצה החלה ברשתות החברתיות ונמשכ כמה שעות לאחר סיום המשחק. אוהדים רבים של הקבוצה לא אהבו את ההחלטה של הצהובים להישאר על הפרקט, ורבים יותר לא אהבו את ההחלטה של ארגון האוהדים "הגייט" להישאר ביציעים ולעודד בתוך הסיטואציה הלא פשוטה.

לאחר הביקורת בשעות הלילה ה"גייט" הגיב ושינה כיוון. "אוהדי ספורט, לא עבריינים. אנחנו מבינים את הביקורת וחשוב לנו להסביר את המצב. כשהתחלנו להיכנס לא בדקו לנו תעודות זהות והיינו עסוקים בכניסת ציוד ואנשים", נכתב בהודעת הארגון, "כשכבר היינו בפנים לא היינו מחוברים למה שקורה בחוץ והתעסקנו בהכנות למשחק ובתפאורה. השירים שהיו ביציע היו מהתרגשות של פתיחת עונה ודרבי. לא חגגנו ניצחון טכני ולא את זה שאוהדי הפועל בחוץ".

אוהדי מכבי תל אביב בדרייב אין, בדרבי שלא התקיים. לירון מולדובן
ספגו ביקורות, וחזרו בהם. אוהדי מכבי תל אביב/לירון מולדובן

עוד נכתב: "קשה להבין את הדברים האלה ביציע. עד הרגע האחרון היינו משוכנעים שהמשחק יידחה, אבל יתקיים. התחלנו להבין את המצב ואת התמונה המלאה רק לקראת היציאה החוצה. אנחנו מבינים שזה לא הצטייר טוב בטלוויזיה. בדיעבד, אחרי שאנחנו יודעים את כל הפרטים, אנחנו מצטערים על הצורה שזה יצא. העניין הוא לא בדיקת תעודת זהות או אוהדי הפועל. אנחנו יוצאים נגד הקמפיין של משרד הספורט נגד אנשים שבאים לראות משחק של הקבוצה שלהם, נגד ההשתלחות של המשטרה באוהדים, ונגד היחס לאוהדים כעבריינים. אנחנו קוראים למנהלת לקיים את משחק חצי הגמר שוב, הפעם עם יחס הוגן לאוהדים שיאפשר כניסה של שני הקהלים. למשחק גמר שאליו הגענו בצורה הזאת - אנחנו לא נגיע. ואנחנו קוראים גם לקבוצה להצטרף אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully