וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תסכן את חזיזה, סונדגרן אמור לחזור ל-11 בנתניה

שחקן הכנף עוד סובל מכאבים, השבדי צפוי לפתוח (ראשון, 20:15 בספורט4). בקבוצה יודעים: "רק ניצחון מוציא אותך מתקופה שכלום לא הולך". היהלומים שוברים את הראש לגבי הזרים וההתקפה, ינסו להפתיע את הירוקים?

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את מכבי חיפה ותנסה לרשום ניצחון באחד ממבחני הכוח היותר רציניים שהיו לקבוצה מתחילת העונה. אחרי שני מחזורי הפתיחה הלא טובים נראה שמשהו התייצב בנתניה בשני המשחקים האחרונים, בהם הקבוצה ניצחה את הפועל פתח תקוה וסיימה בתיקו בחוץ מול הפועל ירושלים. כעת מאמינים במועדון, שבבית ובתמיכת אוהדי הקבוצה, אפשר לקחת שלוש נקודות גם מול האלופה.

המאמן רן קוז'וך עדיין מתלבט לגבי זהות הזר שיישאר מחוץ לסגל, כאשר הדברים תלויים בכשירותו של המגן נאסים אואמו שמתאושש מפציעה וינסה לערוך הערב אימון מלא עם הקבוצה. אם אואמו כשיר, הוא גם יפתח בהרכב ופלאמן גלאבוב, שוב יישאר מחוץ לסגל. מי שלא יהיו בסגל הם המגן גיא מזרחי שחלה השבוע בדלקת ריאות ולא התאמן וכן הקפטן אביב אברהם, שלא חש בטוב ביומיים האחרונים וייעדר גם הוא. רז כרמי ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות, כאשר גם איתן אזולאי שהיה בספק למשחק יפתח לצידו של בוריס אנו בקישור האחורי.

בצוות המקצועי, שוברים את הראש בנוגע לאיוש החלק הקדמי בקישור ובהתקפה, כאשר הדבר תלוי בהחלטה אם לשחק עם שלושה בלמים כמו בשבוע שעבר או לחזור לקו של ארבעה בהגנה וחלק קדמי מעובה יותר. בכל מקרה נראה שמקומם של איגור זלטאנוביץ' וסטניסלב בילנקי מובטח ועל מקום או שניים נוספים מתמודדים בר כהן, ראצ'יד צ'ירינו, לירן רוטמן, עוז בילו ואיתמר שבירו. כ-7000 כרטיסים הוקצו לאוהדי מכבי חיפה, כך שעל פי התחזית במועדון בסך הכל יגיעו למעלה מ-11 אלף צופים לאצטדיון.

"התחושות אחרי התיקו נגד הפועל ירושלים מעורבות", אמר המאמן רן קוז'וך לקראת המשחק מחר, "היינו בו מאוד דומיננטיים במשחק וזה משהו ששמנו לעצמנו כדגש מתחילת השנה. לבוא לטדי מול קבוצה מצוינת כמו הפועל ירושלים ולהיות דומיננטי זה לא עניין של מה בכך. עם זאת דיברנו על זה שצריך להביא בגרות בדקות מסויימות, שבהן צריך לדעת להחזיק את המשחק. את זה לא הבאנו ועל כך דיברנו עם השחקנים. זה משהו שאנחנו קצת מתקשים בו, לראייה התיקו שהיה נגד בני ריינה וגם הגול שספגנו מול הפועל ירושלים. אם אנחנו רוצים להיות במקומות שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים להיות בהם, נצטרך לשפר את זה".

על המשחק נגד מכבי חיפה: "זה משחק שונה לחלוטין מהפועל ירושלים, מכבי חיפה קבוצה מצוינת ואיכותית, אבל מצד שני זה משחק בבית שלנו מול הקהל שלנו וגם פה אנחנו באים לנצח כמו בכל משחק".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מה הוא מכין למכבי חיפה? קוז'וך/ברני ארדוב

מכבי חיפה

דולב חזיזה עדיין סובל מכאבים בגיד אכילס ולא צפוי לעמוד לרשותו של מסאי דגו. במכבי חיפה קיוו מאוד ששחקן הכנף יוכל ליטול חלק במשחק החשוב, אולם ההערכה היא שלא יסכנו אותו. "אנחנו רוצים לחזור לעצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "יש תקופות שכלום לא הולך ורק ניצחון מוציא אותך מתקופה כזו".

כפי שנכתב השבוע, במועדון חיזקו את המאמן ומאמינים שהוא יצעיד את הירוקים לעונה מוצלחת. כבר מחר יצטרך דגו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון. הרכב ברור לנתניה לא תורגל, אך ההערכה היא שדניאל סונדגרן ישוב ל-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
דניאל סונדגרן אמור לחזור ל-11 של מכבי חיפה/ברני ארדוב

טריוויה

* 138 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:69 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי נתניה אמנם הדיחה את מכבי חיפה מהגביע בעונה שעברה, אבל בליגה הצליחה לנצח אותה רק פעם אחת ב-15 המפגשים האחרונים (0:3 ביתי באפריל אשתקד).

* אגב, בחמשת משחקי הליגה בין השתיים מאז אותו ניצחון נתנייתי, הפרש השערים לזכות מכבי חיפה עומד על 3:19.

* גם לפני ארבע שנים נפגשו השתיים במחזור החמישי. אז מכבי חיפה הייתה המארחת וניצחה 0:3, כשדולב חזיזה כבש את שערו הראשון במדים הירוקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 12200

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 17:45: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully