וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא מתכוונת לבצע כרגע זעזוע בעמדת המאמן

לחץ אצל הירוקים אחרי ה-1:1 מול בני סכנין, ביקורת על מסאי דגו וגם המצדדים במינוי שלו מאוכזבים. המשך ברצף המשחקים הרעים עלול להוביל לתפנית, רפאלוב כינס את השחקנים לשיחה בסיום וגם אלברמן במוקד הביקורת על הרכש בקיץ

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי חיפה הגיעה אמש (רביעי) למשחק הליגה נגד בני סכנין בסמי עופר בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תגביר עוד יותר את מד הלחץ במועדון. הירוקים קיוו לצאת לדרך חדשה אחרי שני הפסדים רצופים למכבי פתח תקוה בליגה ולרן הצרפתית במסגרת הליגה האירופית, אך בסיומו של משחק מאכזב נוסף, שהסתיים ב-1:1, בהחלט ניתן לראות סימנים של משבר אצל האלופה. ביום ראשון תצא חיפה למשחק חוץ לא פשוט נגד מכבי נתניה, בידיעה שמשחק נוסף ללא ניצחון עשוי להוביל לכדור שלג שלא ברור היכן יעצר.

נכון לעכשיו צברו החיפאים שלוש נקודות בלבד (אחרי הורדת הנקודה) וקיים תסריט מאוד ריאלי שלמשחק החוץ בנתניה תגיע האלופה כשהיא מרוחקת עשר נקודות ושני משחקים חסרים ממכבי תל אביב, שלפחות כרגע מדורגת ראשונה בטבלה ותשחק כבר בשבת נגד הפועל פתח תקוה בבלומפילד.

במועדון הביעו אמש אכזבה גדולה מאיך שהקבוצה נראית. לאורך כל המשחק הלחץ נתן את אותותיו, הן ביכולת הפושרת של השחקנים, הן במספר החמצות גדולות, בעיקר של פרנזי פיירו שכבש אך יכול היה לסיים עם שלושער לפחות, וגם בשריקות הבוז שנשמעו מהיציעים במהלך המשחק.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
היה יכול לסיים עם הרבה יותר משער אחד. פיירו/מאור אלקסלסי

בנוסף לפן המקצועי, יצטרכו במכבי חיפה לתת את הדעת על מפגן הפירוטכניקה שנראה אמש בתוך ומחוץ אצטדיון, לאחר שעשרות פצצות תאורה נורו לכיוון האצטדיון, כשחלקן אף גרמו לשריפת רכבים שחנו בסמוך לאצטדיון. ארבע רקטות נחתו על הדשא מול סכנין, אחרות נחתו על מכוניות במגרש החנייה וגרמו לנזק ולשריפות חמישה נעצרו בחשד להחזקה ושימוש בפירוטכניקה. בנוסף לכך, ביציע שהיה אמור להיות סגור לקהל ובו ישבו בסופו של דבר נשים וילדים, הודלקה כמות של 15-20 אבוקות, שצריך לציין נשארו ביציע ולא הושלכו.

בעקבות התוצאות האחרונות במכבי חיפה יש ביקורת גדולה על המאמן מסאי דגו על צורת המשחק של הקבוצה, ניהול המשחק, בחירת ההרכב והחילופים, אבל בעיקר על היעדר אותו ניצוץ שכל כך אפיין את הירוקים בשלוש השנים האחרונות, גם כשהיכולת לא הייתה בשיאה. גורמים במועדון, גם כאלה שצידדו בקיץ במינויו של דגו, כבר מביעים את אכזבתם העצומה מהמהלך כאשר אחת הטענות שעולות היא בנוגע לכך שתוך תקופה קצרה יחסית הדברים לא דופקים והקבוצה של השנה רחוקה מאוד מלהזכיר את הקבוצה של העונה שעברה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אבוקות במשחק של מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אירוע חריג. מופע הפירוטכניקה בחיפה/מאור אלקסלסי

לצד הביקורת על המאמן דגו, נשמעות גם לא מעט ביקורות על המנהל המקצועי גל אלברמן, כשעיקר הדברים הם בנוגע לשחקני הרכש שהגיעו במהלך הקיץ הזה ופשוט לא מהווים שום פקטור בהרכב הירוקים. שתי הדוגמאות הבולטות הן הבלם לורנצו שימיץ' שלא שותף אמש והקשר שואו שפתח בהרכב, גילה יכולת לא טובה והוחלף במחצית.

בחיפה אין כרגע רצון לזעזע בעמדת המאמן, אך הדגש הוא על כרגע. לכולם במערכת ברור שאם התוצאות הלא טובות ימשיכו להגיע בשניים עד ארבעת המשחקים הקרובים, בעיקר בכל הנוגע לליגת העל, אז גם שינוי בעמדת המאמן יהיה בלתי נמנע. נכון לעכשיו אלברמן, שהיה זה שהתעקש על מינויו של דגו בקיץ, הוא זה שגם יצטרך לספק פתרונות ותשובות בעת המשבר הנוכחי.

שריף כיוף שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דגו מגן עליו. כיוף/מאור אלקסלסי

אחת הסוגיות המקצועיות בהן עוסקים בחיפה, היא בעמדת השוער. אמש קיבל שריף כיוף את חולצת ההרכב, אך גם הוא איבד ריכוז לרגע וספג שער מרגליו של אדריאן פאון מסכנין שהפתיע אותו בבעיטה מ-35 מטרים. לזכותו של כיוף אפשר לומר שלמרות השער שהיה בעיקר באשמתו, הוא הצליח להתגבר על הפתיחה הלא טובה שלו והמשיך למשחק נטול תקלות נוספות. במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הבהיר דגו שכיוף יעמוד בשער הקבוצה במשחקים הקרובים, דבר שעשוי להוריד מהלחץ שיש על השוער הצעיר בסיטואציה הנוכחית.

אותות הלחץ וחוסר השקט שקיימים כרגע בקבוצה בין המאמן לשחקניו באו לידי ביטוי גם בקרב השחקנים עצמם, כאשר ליאור רפאלוב התאכזב מאוד לאחר שהוחלף במחצית וגם צ'ארון שרי שהוחלף בדקה ה-70 על ידי חמזה שיבלי לא אהב את החילוף בלשון המעטה.

בעיה מקצועית נוספת בחיפה, היא הירידה החדה בכושרם של שחקני ההגנה, בעיקר של צמד המגנים פייר קורנו ודניאל סונדגרן, אך גם אצל עבדולאיי סק ניכרת צניחה חדה ביכולת ובתפוקה שהוא נותן. בסיום המשחק אסף ליאור רפאלוב את כל השחקנים בחדר ההלבשה ושוחח עימם, כאשר בין השאר הוא מבקש להרים את הראש ולהישאר כעת ביחד ברגעים הפחות נעימים שעוברים על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully