וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות פצצות תאורה נורו למגרש בחיפה, ילדים אחזו באבוקות ביציע

הנקמה של אוהדי מכבי חיפה? ארבע רקטות נחתו על הדשא מול סכנין, אחרות נחתו על מכוניות במגרש החנייה וגרמו לנזק ולשריפות, חמישה נעצרו בחשד להחזקה ושימוש בפירוטכניקה. ביציע הנשים והילדים נדלקו אבוקות ורימונים. השר מיקי זוהר: "נחצו גבולות חדשים"

אוהדי מכבי חיפה יורים פצצות תאורה/לפי סעיף 27א'

הנקמה של אוהדי מכבי חיפה בעקבות סגירת היציעים? בדקה ה-77, כשהאלופה חיפשה לעלות ליתרון ב-1:1 הביתי והמאכזב מבחינתה נגד בני סכנין, נורו לעבר האצטדיון עשרות פצצות תאורה, שכמובן נורו מחוץ לאצטדיון בכרמל, ארבע מהן נפלו בתחומי המגרש והפריעו לשניות ספורות להמשך המשחק.

בחלוף דקה נדלקו רימוני עשן ואבוקות גם ביציעים הצפוני והדרומי של מכבי חיפה - גם ביציע שכידוע אליו הותרה כניסת נשים וילדים עד גיל 12 בלבד, וישנם אף תמונות וסרטונים של ילדים קטנים מאוד מחזיקים אבוקות בידיים. זו למעשה הפעם השנייה בה נשים וילדים אוהדי מכבי חיפה, ביציע שמיועד רק להם, מדליקים אבוקות ורימונים בתגובה לעונש. יש לציין לפי תיעודים ברשתות החברתיות, מספר פצצות תאורה נחתו על רכבים בחניון שסמוך לאצטדיון ומכוניות התלקחו וניזוקו. לוחמי האש וכבאים מתחנת חיפה נקראו לכיבוי מספר מוקדי שריפות בשטחים פתוחים מחוץ לאצטדיון.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר גינה בחריפות את האירועים והצהיר: "הערב נחצו גבולות חדשים במגרש ומחוצה לו. כנראה שיש אוהדים שסבורים שזה מעשה חכם לפתוח במלחמה מול גורמי האכיפה. אני מניח שלא ירחק היום עד שהפורעים יבינו שהם קיבלו את ההחלטה טיפשית משום שהמחיר יהיה מאוד מאוד כואב. זו ההתחייבות שלי לכלל האוהדים שרק רוצים להנות ממשחק כדורגל בנחת ובשמחה. הגיע הרגע לנקוט ביד קשה מאוד שהאלימים עדיין לא הכירו כי הם פשוט הורסים לכולנו את המשחק, משחיתים רכוש וחלילה גם עלולים לגרום לאסון בנפש. אמשיך בשיתוף הפעולה ההדוק עם משטרת ישראל על מנת לפעול לאיתור הפורעים המסוכנים ולהפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לעצור את הפרעות המשתוללות במגרשי הספורט".

מחזה יוצא דופן

ילדים מחזיקים אבוקות ביציע בחיפה

פצצות תאורה נחתו על מכוניות במגרש החנייה וגרמו לנזק

אוהדי מכבי חיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פצצות התאורה שנורו לעבר האצטדיון. ארבע נפלו על כר הדשא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נזכיר כי נגד מכבי חיפה ישנו עונש של הפחתת נקודה על תנאי בכל הנוגע להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. האם הקבוצה תעמוד לדין גם על פצצות התאורה שנורו ונחתו על כר הדשא? במכבי חיפה בוודאי דואגים בעקבות המופע יוצא הדופן.

מהמשטרה נמסר על אירועי המשחק: "בפעילות יזומה סמויה של בלשי תחנת חיפה עם תחילת המשחק, נצפה חשוד תושב סכנין שהפעיל אבוקה. בהמשך לקראת סיום המשחק נזרקו אבוקות מחוץ למגרש אל כר הדשא דבר שגרם לעצירת המשחק, ובפעילות זריזה של שוטרי מרחב כרמל נעצרו חמישה חשודים תושבי חיפה, קרית חיים, נוף הגליל ורמת השרון (16,16,18,19,24) עת עלו לרכב וניסו להמלט מהמקום לאחר שעל פי החשד השליכו את האבוקות אל כר הדשא. ברכבם של החשודים נתפסו אמצעי פירוטכניקה שונים".

בנוסף, ממחוז חוף של דוברות כבאות והצלה לישראל נמסר כי פרצו שרפות מחוץ לאצטדיון בחיפה, אותן כיבו לוחמי האש. נמסר כי אין נפגעים ואין נזק בעקבות הארועים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully