וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולבס הדהימה את מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד שוב הפסידה

האלופה כבר לא מושלמת אחרי הפסד חוץ 2:1 ועלולה לאבד את הפסגה. יריבתה העירונית נוצחה 1:0 באולד טראפורד על ידי קריסטל פאלאס, 0:4 לארסנל על בורנמות'

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 1:2/ספורט1

המחזור השביעי בפרמיירליג סיפק הערב (שבת) הפתעת ענק, כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי איבדה את המאזן המושלם עם הפסד 2:1 אצל וולבס ועלולה לאבד גם את הפסגה אם ליברפול תנצח את טוטנהאם במשחק המרכזי. ארסנל התקרבה אליה בזכות 0:4 קליל בחוץ על בורנמות', בעוד מנצ'סטר יונייטד הפסידה בביתה 1:0 לקריסטל פאלאס ורשמה את פתיחת העונה הכי רעה שלה זה 34 שנה. אסטון וילה חזק בצמרת אחרי 1:6 מהדהד על ברייטון, גם ווסטהאם וניוקאסל ניצחו ואילו לוטון חגגה ניצחון בכורה עם 1:2 בגודיסון פארק על אברטון האומללה.

רובן דיאס שחקן מנצ'סטר סיטי כובש שער עצמי. רויטרס
חוסר מזל. רובן דיאס עם השער העצמי/רויטרס

וולבס - מנצ'סטר סיטי 1:2

לא שבוע מוצלח במיוחד לאלופת אירופה, שאיבדה תואר נוסף עם ההדחה מגביע הליגה בידי ניוקאסל וכעת כבר לא מושלמת בליגה ועלולה לרדת מהמקום הראשון. המאמן ריצה עונש הרחקה בגין שלושה צהובים, חסר את רודרי המורחק וברנרדו סילבה הפצוע, וראה את שחקניו רודפים כמעט לאורך כל המשחק. מתאו קובאצ'יץ' חזר לשחק בליגה אחרי כחודש ואיבד בדרך לשער הראשון - עצמי של הבלם רובן דיאס בדקה ה-13. חוליאן אלברס אמנם השווה בכדור חופשי נהדר בדקה ה-58 והכניע את ז'וזה סה אחרי מחצית ראשונה נהדרת שבה נעל את השער, אבל המארחת הייתה נלהבת הרבה יותר והכריעה בזכות מתפרצת וטעויות בהגנה שאפשרו לוואנג הי-צ'אן לכבוש בדקה ה-66. אחרי שישה הפסדים רצופים, וולבס מנצחת את סיטי לראשונה מאז דצמבר 2019.

דקה 13: גול! קובאצ'יץ' איבד במרכז השדה לנטו, שדהר על פני חצי מגרש, השאיר מאחור את פודן ואקה, ואז העביר כדור רוחב שפגע בדיאס וקפץ מעל אדרסון אל הרשת. 0:1 מפתיע לוולבס.

דקה 58: גול! סיטי קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה ואלברס סובב בימין אל החיבורים הקרובים, כשהשוער סה רק נוגע בכדור. 1:1.

דקה 66: גול! בלבול גדול בהגנת סיטי עלה ביוקר, כשוואנג נבלם פעם אחת על ידי דיאס, אבל קיבל שוב מקוניה ובעט פנימה כשגם ניסיון הצלה נואש של ווקר מהקו לא הועיל. 1:2 לוולבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
וואנג הי-צ'אן שחקן וולבס חוגג שער. רויטרס
גיבור המחזור. וואנג הי-צ'אן/רויטרס

בורנמות' - ארסנל 4:0

מיקל ארטטה לא התחשב בחבר הילדות אנדוני איראולה, עמו שיתף פעולה בקבוצה באסקית קטנה כנער לפני כמעט 30 שנה, והותיר אותו ללא ניצחון אחרי שבעה מחזורים. סגנית האלופה ידעה לנצל את ההפסד המפתיע של מנצ'סטר סיטי ומפגרת אחריה כעת בנקודה בלבד. בוקאיו סאקה היה בספק למשחק, אך פתח ונגח את הראשון בדקה ה-17, כאשר הקפטן מרטין אודגור דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-44 והשאיר את הפנדל השני לקאי האברץ ששבר בצורת של יותר מחצי שנה עם שער בכורה במדי ארסנל. הנורבגי עוד הספיק לבשל בתוספת הזמן לבן וייט את הרביעי.

דקה 17: גול! אודגור הרים לרחבה, ז'סוס נגח מזווית קשה אל הקורה וסאקה לא התקשה לנגוח מקרוב את הריבאונד פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 44: גול! ארונס הכשיל ברחבה את אנקטייה שפרץ משמאל, ואל הנקודה הלבנה ניגש תחילה סאקה, אך הוא השאיר את הכדור לקפטן אודגור שבעט בקלילות פנימה. 0:2 לארסנל.

דקה 53: גול! כריסטי גלש ברחבה והכשיל את אודגור, שהפעם ויתר על הפנדל לטובת האברץ שהעלה ל-0:3 וחגג שער בכורה במדי ארסנל.

דקה 90+4: גול! אודגור הרים כדור חופשי והמגן וייט נגח פנימה. 0:4 לארסנל.

צפו בתקציר ה-0:4 של ארסנל

תקציר: בורנמות' - ארסנל 4:0/ספורט1
אנדוני איראולה מאמן בורנמות' עם מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
גדלו יחד. אנדוני איראולה עם מיקל ארטטה/רויטרס
קאי האברץ שחקן ארסנל חוגג שער בכורה. רויטרס
שבר את הבצורת. קאי האברץ/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 1:0

הפסד רביעי בשבעה מחזורים לשדים האדומים העגומים - פתיחת העונה הכי גרועה זה 34 שנה. באמצע השבוע הם לא התקשו לנצח את קריסטל פאלאס 0:3 בגביע הליגה, אבל הפעם רוי הודג'סון הוא זה שחגג וגם חלף על פני מנצ'סטר יונייטד בטבלה בזכות שער נהדר של הבלם הדני יואכים אנדרסן (25). ברונו פרננדש, מייסון מאונט ורסמוס הוילונד לא הצליחו להשוות, וסופיאן אמרבאט רשם בכורה מאכזבת בפרמיירליג. יונייטד בצרות צרורות.

דקה 25: גול! כדור חופשי של אזה עבר את כל ההגנה והגיע בצד שמאל לבלם אנדרסן שהפציץ בימין אל הרשת העליונה. 0:1 לקריסטל פאלאס.

צפו בתקציר ההפסד של מנצ'סטר יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 1:0/ספורט1
שחקני קריסטל פאלאס חוגגים עם יואכים אנדרסן. רויטרס
יופי של שער. יואכים אנדרסן מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

אסטון וילה - ברייטון 1:6

אחת הייתה מושלמת בבית, השנייה מושלמת בחוץ, אבל רק מאזן אחד שרד את מפגש הצמרת המסקרן הזה בווילה פארק, כאשר החבורה של אונאי אמרי הפגיזה חמישייה וחגגה ניצחון בית 10 ברציפות בפרמיירליג. אולי ווטקינס כיכב עם שלושער שני העונה (הקודם נגד היברניאן במוקדמות הקונפרנס ליג) והגיע ל-50 שערים במועדון, כשפתח את החגיגה בדקות 14 ו-21 ונעץ את השלישי בדקה ה-65. בתווך בישל מוסא דיאבי שער עצמי לפרוויס אסטופיניאן (26) ואילו ברייטון הקטינה בזכות שער בכורה של המחליף אנסו פאטי (50). אבל ווטקינס לא הסתפק בשלישייה והוסיף בישול לג'ייקוב ראמזי שסובב באומנות חמש דקות לסיום. במצב הזה שתי הקבוצות היו שוות עם 15 נקודות והפקש שערים זהה, אבל עמוק בתוספת הזמן דוגלאס לואיז כבש שער חמישי רצוף בבית בליגה (השווה את השיא של דווייט יורק) והקפיץ את המארחת מעל השחפים בטבלה. זה גם הניצחון הגבוה אי פעם של וילה על ברייטון.

אולי ווטקינס שחקן אסטון וילה חוגג שער, מאחוריו ניקולו זאניולו. רויטרס
קונצרט בווילה פארק. אולי ווטקינס/רויטרס

משחקים נוספים

ניוקאסל - ברנלי 0:2
לניוקאסל: מיגל אלמירון (14), אלכסנדר איסק (76 בפנדל)

ווסטהאם - שפילד יונייטד 0:2
לווסטהאם: ג'רוד בואן (24), תומאש סוצ'ק (37)

אברטון - לוטון 2:1
לאברטון: דומיניק קלברט-לואין (41). ללוטון: טום לוקייר (24), קרלטון מוריס (31)

צפו בשישייה הנהדרת של אסטון וילה

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 1:6 על ברייטון/ספורט1

ביום ראשון תארח נוטינגהאם פורסט את ברנטפורד (16:00, ספורט1) והמחזור יינעל ביום שני עם המפגש בין פולהאם לצ'לסי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully