וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו מודה: "הרגשתי את הלחץ כבר מהדקה העשירית"

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 22:50

מאמן מכבי חיפה על ה-1:1 מול סכנין: "מה שהלך יותר טוב לפני שבועיים-שלושה-חודש הולך יותר קשה, עכשיו צריך לתקן בנתניה". דראפיץ': "כל הכבוד לחבר'ה, מול מכבי חיפה בחוץ זה לא נעים"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

אחרי ההפסד הכואב למכבי פתח תקוה והתצוגה המאכזבת בתבוסה 3:0 בצרפת מול רן בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, מכבי חיפה רשמה הערב (רביעי) אכזבה נוספת - הפעם במשחק הבית הראשון שלה העונה במסגרת הליגה, אותו סיימה ב-1:1 עם בני סכנין. מסאי דגו ביצע חמישה שינויים בהרכב - אחד מהם היה שילובו של שריף כיוף על חשבון איתמר ניצן, אולם השוער נתפס לא מוכן וספג שער מ-35 מטר מרגלי אדריאן פאון (40). פרנזי פיירו איזן (45+4), אך הירוקים מדורגים במקום העשירי בלבד, ובסיום המשחק נשמעו שריקות בוז רמות. ביום ראשון הבא תנסה האלופה לחזור למסלול כשתתארח אצל מכבי נתניה. סכנין, מנגד, עדיין ללא הפסד העונה, והיא ממשיכה להרשים.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרגיש את הלחץ. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

"הרגשתי את הלחץ מהדקה העשירית, הקהל הזה רוצה גולים ומשחק הרבה יותר טוב", אמר מסאי דגו. "בחצי הראשון היו דקות טובות ופחות טובות, בחצי השני שלטנו לגמרי אבל לא עשינו את הגול. יש תקופות כאלה שפחות הולך, מה שהלך יותר טוב לפני שבועיים-שלושה-חודש הולך יותר קשה, עכשיו צריך לתקן בנתניה".

על החילופים שביצע: "אני מכבד כל שחקן במכבי חיפה, אני פחות מסתכל על תעודות זהות. ענאן, ג'אבר ודניאל הכניסו רוח, היה חסר גול. אין תירוצים. צריך לבוא ליום ראשון ולחזור עם ניצחון".

דגו נשאל על הלחץ הגדול בתפקיד: "כל אחד רוצה להיות בתוך הלחץ הזה, עם קהל כזה שדורש כבר מדקה ראשונה לעשות גולים ולתקוף. אני לוקח את הלחץ הזה למקומות טובים. אמרתי לשחקנים שדווקא עכשיו צריך להישאר ביחד ולתמוך אחד בשני, ניצחון יוציא אותנו לדרך חדשה".

עוד בוואלה!

עשרות פצצות תאורה נורו לעבר המגרש, ילדים אחזו באבוקות ביציע

לכתבה המלאה
שון גולדברג, לורנצו שימיץ', צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"צריכים להרים את עצמנו ולתקן". שון גולדברג עם לורנצו שימיץ'/מאור אלקסלסי

שון גולדברג סיכם: "תחושות מבאסות מאוד, רצינו לנצח ולצאת מהתקופה הקטנה שאנחנו פחות טובים בה. לצערי לא השכלנו לנצח. היו לנו את המצבים, אבל לא הצלחנו. יש תקופות שהדברים לא הולכים כמו שצריך, עכשיו אנחנו נמצאים באחת כזאת. עונה שעברה ניצחנו 11 משחקים רצופים ואז גם הייתה תקופה שלא הלך. צריכים להרים את עצמנו ולתקן, יש עוד עונה ארוכה לפנינו. הכי קל זה לבוא ולהצביע על נקודות שפחות הולכות, אבל אסור לשכוח שעשינו רק הפסד אחד ותיקו. אנשים לא צריכים לצאת מגדרם. גם הקהל היה חסר לנו, בצפוני ובדרומי. אנחנו לא משחקים טוב וצריך לשנות את זה".

על רצף המשחקים הקשה: "רצף עמוס, חווינו אותו כבר, אבל לפעמים זו הדרך לצאת לתקופה טובה יותר. מאמין שנעשה את החושבים ונעלה למשחק הבא בכל הכוח".

שחקני בני סכנין, במרכז השוער ניקולאס האגן. מאור אלקסלסי
חגגו בסיום. שחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

מנגד, סיכם מאמן סכנין סלובודן דראפיץ' ואמר: "כל הכבוד לחבר'ה, הם עשו את המקסימום. עדיין יש מה לשפר ואיך לשפר, אבל כשאתה מגיע לשחק נגד מכבי חיפה בחוץ, זה לא נעים. עברנו את זה בגבורה. אתה מתגונן כל הזמן, אז ברור שהם יגיעו להזדמנויות. לא היינו מספיק שקטים עם הכדור, צריך לחפש פתרונות איך לצאת להתקפות מעבר יותר מסודרות. ידענו שצריך להגיע למחצית השנייה ולעשות עבודה כמו שצריך, אבל יש מקום לשיפור".

מארון גנטוס, קפטן בני סכנין: "מאוד שמחים, למרות שיכולנו לנצח את המשחק בסוף. היו לנו כמה הזדמנויות לעקוץ. עשינו משחק טוב, היינו נחושים כל הזמן ושאפו לשחקנים ולקהל שתמך בנו. עם כל החיסורים שלנו, סלובו בנה לנו דרך מתחילת העונה ואנחנו ממשיכים בה. רואים שזה מביא נקודות ונמשיך בדרך הזו. יש לנו בשבת את מכבי פתח תקוה וזו המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully