וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב חוזים: בוסטון הפייבוריטית לאליפות, יוקיץ' יזכה ב-MVP

ב-ESPN סקרו 15 סקאוטים, מאמנים ומנהלים בליגה הטובה בעולם. וגם: התקרה של וומבניאמה ועתידם של לילארד והארדן

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עונת 2023/24 ב-NBA תצא לדרך בעוד כחודש, וב-ESPN ערכו סקר בהשתתפות 15 סקאוטים, מאמנים ומנהלים כדי להבין איך היא תיראה. ראשית, הפייבוריטית לאליפות היא בוסטון, שקיבלה שישה קולות. האלופה המכהנת דנבר קיבלה חמישה קולות, בעוד שתי הקבוצות הנוספות שקיבלו קולות הן מילווקי ופיניקס (2 כל אחת). שניים מהנשאלים חזו שגולדן סטייט תגיע לגמר המערב, אך לא יותר.

יש לציין שהסקרים הללו, כדרכם, לא נוטים להיות מדויקים במיוחד - לפחות בכל הנוגע לאלופה. אשתקד, לא קיבלו שתי הפיינליסטיות דנבר ומיאמי ולו קול אחד; ב-2021/22 לא קיבלו שתי הפיינליסטיות גולדן סטייט ובוסטון ולו קול אחד; וב-2019/20 לא קיבלו שתי הפיינליסטיות מיאמי והלייקרס ולו קול אחד.

לאחר שפספס אשתקד את האפשרות לזכות בתואר ה-MVP בפעם השלישית ברציפות, ניקולה יוקיץ' הוא הפייבוריט הברור לתואר - תשעה מצביעים בחרו בו, כשאחריו יאניס אנטטוקומפו וג'ייסון טייטום (שני קולות כל אחד) ודווין בוקר ודונובן מיטשל (קול אחד כל אחד).

הכוכב הגדול של דנבר הוא גם השחקן הטוב בליגה, בפער גדול מכולם, כך לפי המצביעים - 13 איש הצביעו לו בשאלה הזו, כששני הקולות הנוספים הלכו ליאניס. כשהתבקשו הנשאלים לחזות מי יהיה השחקן הטוב בליגה בעוד חמש שנים, שישה מהם בחרו בלוקה דונצ'יץ', שלושה באנתוני אדוארדס, שניים ביוקיץ', שניים בוויקטור וומבניאמה, אחד בשיי גילג'ס אלכסנדר ואחד בטייטום.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן בוסטון סלטיקס אל הורפורד. Ethan Mito/Clarkson Creative, GettyImages
נתראה בגמר? יוקיץ' והורפורד/GettyImages, Ethan Mito/Clarkson Creative
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ואם בוומבניאמה עסקינן, המשתתפים בסקר התבקשו לחזות לאיזו רמה יגיע בעוד חמש שנים. שלושה מתוכם גרסו כי יהיה מועמד ל-MVP, שניים טענו כי ייכלל בחמישיות העונה, ועשרה האמינו שיהיה אולסטאר - לא יותר. כשהתבקשו לחזות מי מלבדו יהיה השחקן הטוב ביותר ממחזור הרוקיז הנוכחי בעוד חמש שנים, הלכו עם סקוט הנדרסון (11 קולות), כשאחריו אמן תומפסון (3 קולות) ואחיו אוסאר תומפסון (קול אחד).

הנשאלים העריכו כי דמיאן לילארד יפתח את העונה בפורטלנד (תשעה חשבו כך, שישה אחרים הלכו עם מיאמי), וכי ג'יימס הארדן יפתח את העונה בפילדלפיה (13 חשבו כך, שניים הלכו עם הקליפרס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully