וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון הפסידה בבכורה של גרוסו, נאנט ניצחה את לוריין 3:5 בדרבי

המאמן האיטלקי עמד על הקווים בהפסד 1:0 בברסט, שעלתה לפסגה. מוחמד כבש שער אדיר, סיימון הבריק עם פנדל ושני בישולים והקנריות חגגו בבית

תקציר: אייאקס - מארסיי 3:3/ספורט1

יממה לפני הקלאסיקו החם בין פריז סן ז'רמן למארסיי, העיניים בצרפת הופנו הערב (שבת) לאצטדיונה של ברסט, שם פאביו גרוסו ערך בכורה לא מוצלחת כמאמן ליון. לפני כן, נאנט רשמה ניצחון שני רצוף עם 3:5 על לוריין.

ברסט - ליון 0:1

בליון קיוו שההגעה של פאביו גרוסו תשנה את הכיוון של הקבוצה, אבל התבדו. האיטלקי עמד על הקווים ולא הצליח להצעיד את ליון לניצחון ראשון העונה והיא עם 2 נקודות מ-18 אפשריות אחרי הפסד דחוק. סטיב מונייה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-87 וברסט טיפסה למקום הראשון בטבלה.


נאנט - לוריין 3:5

אחרי ה-0:1 בקלרמון, נאנט ניצחה בדרבי אזורי רב-שערים וחלפה על פני יריבתה בטבלה. לוריין, שלא ניצחה בסטאד דה לה בוז'ואר מאז ינואר 2007, דווקא הוליכה משער מהיר של אלי קרופי (6), אבל מאתיס אבלין השווה (42), הבלם השוויצרי אראי ג'ומרט נגח פנימה אחרי קרן של פלורן מולה והפך עם שער בכורה (46) והמצרי מוסטפה מוחמד חגג את החמישי שלו העונה, בכדור חופשי אדיר לחיבורים (55). רומן פבר צימק (75), אבל מולה הגדיל בחזרה (83), טוסין אייגון שוב הקטין (85) ומוזס סיימון חתם בפנדל בתוספת הזמן אחרי שני בישולים.

מוסטפה מוחמד שחקן נאנט חוגג שער. DAMIEN MEYER/AFP, GettyImages
גולאסו עם הקדשה. מוסטפה מוחמד/GettyImages, DAMIEN MEYER/AFP

משחקי יום ראשון

מץ - שטרסבורג
לאנס - טולוז
לה האבר - קלרמון
מונפלייה - רן
פריז סן ז'רמן - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully