וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי מגיעה לפריז בלי מאמן ובלי אוהדים, אמבפה מריח שיא

עודכן לאחרונה: 23.9.2023 / 14:55

הדרומיים ינסו להפתיע בפארק דה פראנס בעיצומו של הכאוס במועדון, פ.ס.ז' רוצה תיקון אחרי ההפסד לניס והסקורר ינסה להשתוות לזלאטן

תקציר: אייאקס - מארסיי 3:3/ספורט1

המחזור השישי בליגה הצרפתית יימשך מחר (ראשון) עם "לה קלאסיק", המפגש היוקרתי בין פריז סן ז'רמן למארסיי, שמקדימה את האלופה בנקודה אבל נמצאת בעיצומו של משבר קשה וגם לא רשאית להכניס אוהדים לפארק דה פראנס. רן תנסה להמשיך במומנטום אחרי מכבי חיפה כשתצא למונפלייה.

פריז סן ז'רמן - מארסיי (21:45)

מרסלינו התפטר כי לא יכול היה להמשיך תחת המצב הכאוטי במארסיי, במסגרתו האוהדים איימו לכאורה על נשיא המועדון פאבלו לונגוריה, שבניגוד לחברו המאמן נשאר בסופו של דבר. שחקן העבר ז'אק אברדונאדו עמד על הקווים ב-3:3 מול אייאקס בליגה האירופית ויעשה את זה גם בפארק דה פראנס, בתקווה להשאיר את מארסיי בלתי מנוצחת ולפני פ.ס.ז' בטבלה. קיליאן אמבפה, שהבקיע כבר שבעה שערי ליגה, כולל צמד שלא מנע הפסד בכורה ב-3:2 הביתי מול ניס במחזור הקודם, זקוק לצמד כדי להשתוות לזלאטן איברהימוביץ' כמלך שערי הקלאסיקו הצרפתי. מרקו אסנסיו הפצוע ימשיך להיעדר, רנדל קולו מואני מועדף על גונסאלו ראמוס בחוד.

לואיס אנריקה התייחס במסיבת העיתונאים למצבה של היריבה: "יש כאן נסיבות מיוחדות, זה נכון, אבל זה קורה. ניתחנו את מארסיי של מרסלינו והתכוננו אליה, אבל עכשיו הספקנו לראות אותה עם אברדונאדו ואנחנו מצפים שיחזרו על דברים מהמשחק מול אייאקס, רק אולי באסטרטגיה שונה. הם שיחקו טוב באמסטרדם ובניגוד אלינו עדיין לא הפסידו בליגה. אני מקווה שנראה גרסה טובה יותר של פ.ס.ז', אני מצפה להרבה יותר מכל השחקנים שלי".

ז'אק אברדונאדו מאמן זמני מארסיי. רויטרס
קלאסיקו כמאמן זמני. ז'אק אברדונאדו/רויטרס

מונפלייה - רן (18:05)

ברונו ז'נסיו ביקש המשכיות לאחר ה-0:3 על מכבי חיפה ואת זה יצטרכו שחקנים לספק בסטאד דה לה מוסון, שם רן הפסידה 1:0 בביקור האחרון לפני כחמישה חודשים. האורחת מגיעה אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה ועם ניצחון בודד, כשגם למונפלייה ניצחון אחד עד כה (1:4 בליון) אבל מצד שני גם צמד הפסדים. אמין גואירי ואנזו לה פה אמורים לחזור ל-11 של רן אחרי ששותפו רק כמחליפים מול אלופת ישראל.

משחקים נוספים:

מץ - שטרסבורג (14:00)
לאנס - טולוז (16:00)
לה האבר - קלרמון (16:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המחזור נפתח ביום שישי עם ניצחון החוץ של ניס 0:1 בדרבי על מונאקו משער נפלא של ז'רמי בוגה בתוספת הזמן. זה קרה אחרי שהשוער מרצ'ין בולקה עצר שני פנדלים של פולארין באלוגון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully