וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר שבר את שיא ההצלות בליגת האלופות: "כמעט ציון 10"

השוער שבר את השיא של פרננדו מוסלרה עם 13 הצלות מול המכונה של גווארדיולה, וגם הטעות הקשה לא שינתה הרושם שהותיר בסרביה ואנגליה. קפטן הכוכב האדום: "הוא תסכל את הולאנד". רודרי חשף: "אורטגה אמר לי במחצית, 'תבעט שטוח, הוא לא סוגר את הפינות'"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום - 19.9/ספורט1

עומרי גלזר עוד יספר לנכדים על ה-19 בספטמבר 2023, היום בו כמעט הצליח להפוך לגיבור הערב מול הקבוצה הטובה בעולם. השוער הישראלי אמנם לא עמד בפרץ והוציא מהרשת שלושה שערים בהפסד 3:1 של הכוכב האדום למנצ'סטר סיטי - אחד מהם באשמתו הישירה - אבל לאורך כל המשחק עמד בגבורה מול המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה על שלל כוכביה.

גלזר שרשם מחצית ראשונה מופלאה עם לא פחות מ-7 הצלות, סיים את המשחק עם 13 הצלות בסך הכל. בכך הוא הפך לשיאן ההצלות למשחק בודד בליגת האלופות, ועקף את השוער האורוגוואי פרננדו מוסלרה שהחזיק בכתר עד כה בזכות מופע של 12 הצלות בין הקורות של גלאטסראיי, במשחק נגד ריאל מדריד שנערך בשנה שעברה.

גלזר שקיבל שבחים מברק בכר והביע שביעות רצון מהיכולת שהציג בסיום המשחק, סחט מחמאות גם מקפטן הכוכב האדום אלכסנדר דראגוביץ'. "גלזר הצליח לתסכל את שחקני ההתקפה של סיטי לא פעם ולא פעמיים, כולל את ארלינג הולאנד. קשה מאוד לשחק נגדו וכמעט בלתי אפשרי למנוע ממנו להגיע למצבי הבקעה למשך 90 דקות, אבל לפחות הוא לא כבש נגדנו, והרבה מהקרדיט מגיע לגלזר".

חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול עומרי גלזר. GettyImages
"הצליח לתסכל את הולאנד". גלזר בפעולה/GettyImages

בערב בו נאלץ לעבוד כמעט ללא הפסקה, היו לגלזר גם טעויות. השער המיותר שספג מחוליאן אלבארס והעביר את היתרון לצד של סיטי, היה רגע מכריע במשחק. לאחר מכן גם רודרי נעץ את השער השלישי שסתם את הגולל על הניצחון של אלופת אירופה, ובסיום סיפר הקשר: "חיפשתי את הפינה הרחוקה וכיוונתי אליה. לפעמים לא צריך לבעוט הכי חזק, אלא הכי חכם. במחצית סטפן אורטגה (השוער המחליף של סיטי) אמר לי שהשוער של הכוכב האדום כל הזמן מחפש לעשות הצלות באוויר, אבל לא סוגר לגמרי את הפינות. הוא אמר לי לבעוט לו שטוח ולפינה, וזה מה שעשיתי. התברר שזו הייתה עצה ממש טובה!".

לצד הסתלבטויות ברשתות החברתיות, היה גם מי שביקר את גלזר. באתר "מרידיאן" הסרבי כתבו בין היתר ש"גלזר היה האחראי הבלעדי למחצית הראשונה המפתיעה של הכוכב האדום, אבל הפך במחצית השנייה לאשם במהפך של סיטי אחרי שרשם את הטעות הקשה בקריירה שלו. זו הייתה טעות איומה שאסור שתקרה לא רק בליגת האלופות, אלא אפילו בליגת ילדים".

עוד בוואלה!

עומרי גלזר: "היה לי משחק כמעט מושלם, הוכחתי שאני ראוי לרמה הזו"

לכתבה המלאה

פול מרסון "מסתלבט" על גלזר

אבל יחד עם זאת, הטעות עדיין לא קלקלה את הרושם החיובי שגלזר הותיר. באנגליה התמקדו ביכולת הטובה שגלזר הציג ברוב שלבי המשחק, ובאתר "מנצ'סטר איבנינג ניוז" ציינו ש"ביחס למה שגלזר עבר, נראה שאלפונס אראולה (שוער ווסטהאם במשחק הפרמיירלייג האחרון מול סיטי) קיבל מנוחת צהריים. גלזר סיפק מופע של הצלות ושמר את הכוכב האדום במשחק".

באתר "סקיי ספורטס" קיבל גלזר ציון 8, וב"דיילי מייל" העניק לו ציון 6, הגבוה מבין שחקני הכוכב האדום. גם בסרביה הבליטו בעיקר את הדקות הטובות של גלזר. באתר "קוריר" קיבל גלזר ציון 8. "זה היה משחק אדיר שלו. הוא היה בכל מקום, ועצר את כוכבי סיטי בזה אחר זה", נימקו. "את השער הראשון הוא לא יכול היה למנוע בשום אופן, אבל הטעות בשער השני קלקלה לו קצת, כי זה היה ערב ענק שלו".

עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
עדיין משחק השיא שלו בקריירה. גלזר/רויטרס

באתר "בליק" קיבל גלזר ציון 6.5 ונכתב: "במחצית הראשונה הוא היה הסיבה העיקרית לכך שהכוכב האדום נשארה במשחק. הייתה לו תגובה אחת רעה לאורך המשחק, אבל כשלוקחים בחשבון את שלל ההצלות שלו, הוא היה השחקן שתסכל את סיטי והולאנד יותר מכולם".

באתר "ספורטסקי" העניקו לגלזר ציון כמעט מושלם. "מגיע לגלזר ציון 6, למרות שעל הערב הזה כמעט היה כתוב 10 עגול", הסבירו. "הוא רשם לא פחות מ-13 הצלות, אבל קלקל מעט עם הטעות בשער של חוליאן אלבארס שהיה שער 'שלו'. זה הדבר היחיד שמנע ממנו ציון 10 נדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully