וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר: "היה לי משחק כמעט מושלם, הוכחתי שאני ראוי לרמה הזו"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 0:20

שוער הכוכב התייחס לטעות הקשה וגם להצלות מול סיטי: "יכולתי למנוע את השער השני, אבל מנחם שהצלתי המון. לא היה לנו רגע לנשום"

דריבל על ליגת האלופות, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עומרי גלזר יזכור עוד הרבה מאוד זמן את משחק הבכורה שלו בליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי. שוערה הישראלי של הכוכב האדום רשם יכולת הירואית, לא פחות, עם מגוון הצלות במחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון סנסציוני של 0:1 משער של בוקארי במתפרצת. השוער הישראלי המשיך עם היכולת הנהדר גם במחצית השנייה, אבל אחרי שאלברס השווה עם פתיחת המחצית השנייה, טעות יחידה של השוער שתפס אוויר בכדור חופשי של אלברס, סידרה לארגנטינאי מהפך במשחק שהסתיים בסופו של דבר ב-1:3 לאלופת אירופה. גלזר רשם בסך הכול 13 הצלות במשחק הזה, שבו סיטי רשמה לא פחות מ-37 בעיטות לשער במהלך המשחק הזה והבקיעה רק שלושה שערים בעיקר בזכות היכולת של גלזר.

עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
משחק כמעט מושלם. עומרי גלזר/רויטרס

עומרי גלזר אמר לאחר המשחק: "זה ערב מאכזב בסופו של דבר. שיחקנו נגד אלופת אירופה וזה משחק קשה מאוד, לא היה לנו רגע לנשום. יכולתי למנוע את השער השני וזה מאכזב אותי, אבל מנחם אותי שהיו לי המון הצלות. בכל זאת שיחקנו נגד אלופת אירופה, קבוצה שכותשת אותך לכל אורך שלבי המשחק. אנחנו בסך הכל מרוצים ממשחק ההקרבה ומההופעה שלנו".

כיצד הוא מרגיש בהפסקה אחרי משחק שיא: "מצוין. אמרתי לחברה שאנחנו עוד נצטרך לסבול, יש לסיטי שחקנים שלא צריך בכלל להרחיב בכל הנוגע ליכולות שלהם. יש לנו עוד משחקים בליגת האלופות וננסה לקחת נקודות שם. חוץ מהטעות בשער השני היה לי משחק מושלם, אבל זה חלק מחייו של השוער - היו לי המון הצלות והוכחתי שאני ראוי לרמה הזו. את השער שספגתי אזכור יותר מאת ההצלות, אבל לומדים מכל דבר ובסך הכל זו הייתה חוויה".

על המפגש עם ארלינג הולאנד, שאותו הצליח לעצור: "הוא חיית רחבה, החלוץ הכי טוב בעולם שמזהה סיטואציות והיום הגיע ל-6-7 מצבים של גול. הוא לא מסתפק בשום דבר ורוצה להבקיע כל הזמן, שמח שהצלחתי לעצור אותו וחבל שלא עשיתי את זה גם מול החבר'ה האחרים".

עוד אמר גלזר: "אני חושב שבמחצית היו לי כבר 8-9 הצלות ובחיים לא התעייפתי ככה ממשחק במחצית אחת. אני מתבאס על הגול השני, אבל בסדר. אני חושב שהוכחנו שאנחנו ראויים לרמה הזו, היו לנו גם דקות טובות. אנשים לא יכולים להבין עד כמה קשה לשחק נגד מנצ'סטר סיטי, יש להם פתרון לכל דבר ואופציות כל הזמן. זה באמת קשה מאוד. אני גמור ואני בטוח שהשחקנים יותר".

עוד בוואלה!

גלזר שגה אחרי משחק שיא, 1:3 למנצ'סטר סיטי על הכוכב האדום

לכתבה המלאה
רודרי, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עוד הצגה שלו. רודרי/רויטרס

רודרי, קשר מנצ'סטר סיטי שהבקיע את השערר האחרון בהתמודדות אמר בסיום: "זה היה משחק קשה, כי פגשנו יריבה שאנחנו לא כל כך מכירים ומגיע להם קרדיט על כך שהם הגנו טוב וירדו למחצית ביתרון, אבל במחצית השנייה היינו הקבוצה הטובה יותר. אנחנו תמיד רעבים לעוד, אוהבים להתחרות ואם להיות כן אנחנו רוצים רק להתקדם צעד אחר צעד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully