וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה היה יותר מדי להוביל על מנצ'סטר סיטי במחצית"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 0:27

מאמן הכוכב האדום בלגרד אחרי ההפסד 3:1 לאלופת אירופה: "גלזר הציל אותנו הרבה פעמים, זה לא נורמלי שהיינו ביתרון". על השיחה עם גווארדיולה: "יש לנו דייט"

דריבל על ליגת האלופות, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

ברק בכר לא חלם להוביל על מנצ'סטר סיטי במחצית, כפי שהוא סיפר בעצמו אחרי ההפסד 3:1 לאלופת אירופה של פפ גווארדיולה. הכוכב האדום בלגרד הצליחה לעלות ליתרון מדהים באצטדיון איתיחאד מול הטרבליסטית האנגלית, במשחק שיא של עומרי גלזר שסיפק עשרות הצלות, אבל בחצי השני פערי הרמות כבר עשו את שלהם, גם שגיאה קשה של גלזר סייעה לאנגלים להשלים מהפך ולנצח בסופו של דבר במחזור הפתיחה של עונת 2023/24 בליגת האלופות.

אחרי המשחק סיפר בכר על התחושה כאשר הכוכב האדום ירדה למחצית ביתרון: "שקלתי להתפטר במחצית (צוחק). זה היה יותר מדי להוביל על מנצ'סטר סיטי במחצית, זה היה דבר לא נורמלי שיכול לקרות אחת ל...צריך לומר את האמת, הם החמיצו המון וללחוץ קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי זה על סף הבלתי אפשרי. הבקענו שער יפה כמו שתיכננו, גם היה לנו מזל כי יכולנו לספוג עוד שערים ועומרי הציל אותנו כל כך הרבה פעמים. פגשנו קבוצה ברמה כל כך גבוהה שאי אפשר אפילו לתאר את העוצמות ואת האיכות שלה. עשינו את המקסימום שלנו וראינו דברים טובים להמשך".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
"קבענו דייט". גווארדיולה ובכר/רויטרס

על כך שניהל משחק ליד פפ גווארדיולה: "שוב, זה לא נורמלי שהובלנו פה, במעמד כזה. זה לא היה עוד משחק, מחזור ראשון בליגת האלופות מול ההרכב הכי חזק של סיטי. זה לא רגיל, סבלנו כל המשחק מול הקבוצה עם המאמן הכי טוב בעולם. נתנו את המקסימום, אל תשכחו שיש כל כך הרבה הבדלים בין הליגה שלנו לרמה הזו ושחקנים עשו כאן מאמץ לא רגיל. עמדנו בגבורה וזה היה ניסיון טוב שלנו - אני שונא להפסיד בכבוד, אבל לצאת בתוצאה כזו אחרי שהובלנו זה נותן לנו תקוות להמשך".

על השיחה שלו עם גווארדיולה: "אמרתי לו שאי אפשר ללחוץ את הקבוצות שלו והוא אמר לי שנתראה במשחק הבא בבלגרד ונשב לכוס יין. יש לנו דייט".

בכר גם נשאל על המשחק הבא שלהם בליגה, דרבי מול פרטיזן בלגרד: "המשחק הבא יותר חשוב מהמשחק היום, בטח לאוהדים. אנחנו אחרי שני הפסדים בליגה שזה לא דבר שצריך היה לקרות, גם אני יכול להיות הייתי צריך ללמוד יותר את הליגה הסרבית ולהכין את הקבוצה למשחקים במגרשים נוראיים. יש לנו שמונה ימים להתכונן ולנצח בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully