וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה מעבירים מסר לברק בכר: "אסור לפחד ממנצ'סטר סיטי"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:57

טירוף בסרביה לקראת המשחק של הכוכב האדום בליגת האלופות: "המוניטין שלנו באירופה גדול בהרבה משל סיטי, צריך את הלב המטורף שלנו" (22:00)

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

התרגשות גדולה בסרביה לקראת המשחק הערב (שלישי) של הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, ובתקשורת המקומית יודעים: הכוכב האדום מגיעה כאנדרדוג ברור מול אלופת אירופה, אבל לקבוצה של ברק בכר אסור להרים ידיים.

"מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הכי טובה באירופה", נכתב ב"blic" הסרבי, "וזה אומר שהיא כנראה הקבוצה הטובה בעולם. אפילו קבוצת המחליפים שלה יכולה לקחת אליפות באנגליה. עם זאת, הערב באצטדיון האיתיחאד, לכוכב האדום אין מה להפסיד, אלא הרבה להרוויח. לכן אסור לה לפחד, כי אין ממה לפחד.

"הכוכב האדום לא רק סוחבת איתה על גבה את ההיסטוריה העצומה שלה, קהל ענקי ושם מפואר באירופה - הקבוצה גם נושאת על גבה את הסמל של סרביה. ולא משנה איך זה יישמע - מנצ'סטר סיטי לא יכולה להשתוות לשם של הכוכב האדום.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Paul ELLIS / AFP, GettyImages
"לכוכב האדום אין מה להפסיד, אלא הרבה להרוויח. לכן אסור לה לפחד, כי אין ממה לפחד"/GettyImages, Paul ELLIS / AFP

עוד בנושא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני הכוכב האדום בלגרד מתאמנים באצטדיון במנצ'סטר לקראת המשחק מול סיטי. Paul ELLIS / AFP, GettyImages
שחקני הכוכב האדום בלגרד מתאמנים באצטדיון במנצ'סטר לקראת המשחק מול סיטי/GettyImages, Paul ELLIS / AFP

"נכון שבספטמבר 2023, זו הקבוצה הטובה בעולם, וכולם מדברים על הקסמים שעושה גווארדיולה, אבל היא תצטרך לעשות עוד דרך ארוכה כדי להשתוות למוניטין שיש לכוכב האדום באירופה. לכוכב האדום יש הרבה מה להרוויח: את הביטחון העצמי, שאיבדה לאחרונה. את הניצוץ, שיוכל להפוך ללהבה".

בסרביה מזכירים שוב את הניצחון הגדול של הכוכב האדום בליגת האלופות בנובמבר 2018, כשהאלופה הסרבית הפתיעה את אירופה עם 0:2 בלתי נשכח על ליברפול של יורגן קלופ. "מדברים פה הרבה לאחרונה על הניצחון מ-2018, כשהכוכב האדום רשמה ניצחון שייזכר לדורות. האומץ המטורף של שחקניו של ולאדן מילוייביץ', שנעמדו מול מי שהיו מועמדים לזכות בליגת האלופות, והשיגו ניצחון שהאוהדים במראקנה תיארו אותו כ'לב אמיץ'.

"ובכן, הלב האמיץ הזה יכול להוביל למשהו באיתיחאד. כמובן שסיטי יכולה לנצח 0:6, ולמען האמת, היא יכולה לנצח בתוצאה הזאת כל קבוצה באירופה. אבל לפעמים קורים דברים שאי אפשר לצפות, ואם אתה נכנס למשחק כזה עם ראש קר רוח ולב מטורף, הכל יכול לקרות... הכוכב האדום צריכה לפחד? היא לא תפחד, אסור לה לפחד, היא לא מסוגלת לפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully