וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר "אהב מה שפפ אמר" ומודע: "סיטי הקבוצה הטובה בעולם"

מאמן הכוכב האדום בלגרד לקראת המפגש עם אלופת אירופה (שלישי, 22:00): "גווארדיולה המאמן הטוב בהיסטוריה. נצטרך להיות אמיצים וחכמים. נקווה ליום טוב שלנו ורע שלהם"

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד, יעמדו מחר (שלישי, 22:00) לאחד המבחנים הגדולים שלהם העונה כשיתארחו במנצ'סטר אצל אלופת אירופה - מנצ'סטר סיטי. הקבוצה הסרבית תגיע להתמודדות אחרי הפסד מאכזב במסגרת הליגה, והמאמן הישראלי יודע שזה משחק החוץ הקשה ביותר בשלב הבתים, אך דורש משחקניו להעלות את הרמה ומאמין בקבוצה שלו.

ברק בכר נשאל על ההכנות לקראת המשחק מול אלופת אירופה: "לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן למשחק, בגלל ששלשום שיחקנו בליגה והפסדנו. משימה חדשה מחכה לנו, כולנו יודעים מול איזו סוג של קבוצה אנחנו נשחק וכיצד נצטרך לעבוד באינטנסיביות לקראת הקבוצה הטובה בעולם. יש עוד זמן עד המשחק, אבל אני מאמין בקבוצה".

המאמן הישראלי הוסיף והתייחס למחמאות של פפ: "אהבתי את מה שהמאמן הטוב ביותר בהיסטוריה אמר, אבל הדבר החשוב עבורי הוא שמחר אחרי המשחק נשב, נסתכל אחד לשני בעיניים ונגיד כל הקבוצה שעשינו את הטוב ביותר במשחק. אנחנו צריכים להיות אמיצים וחכמים".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"מאמין בקבוצה". בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

לגבי המערך והשינויים הטקטים אליהם נערך אמר: "אני לא הולך לדבר על דברים כמו שינויים למחר. נצטרך להיות מוכנים, להעלות את רמת המשחק שלנו ולוודא שהכל הולך כמו שאנחנו מתכננים. אני מקווה שיהיה לנו יום טוב בשבילנו ויום רע בשביל מנצ'סטר סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully