וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פביאן רידר עוזר לרן להתכונן למכבי חיפה". גואירי מחוץ להרכב?

הקשר שפגש את הירוקים במדי יאנג בויז מסייע להכנות לקראת המשחק (ה', 19:45, ספורט4). ז'נסיו עשוי לפתוח עם בלאס ויילדרים בהתקפה

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

רן כבר החלה בהכנות למשחק נגד מכבי חיפה בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט4). הקבוצה של ברונו ז'נסיו סיימה בתיקו את ארבעת משחקיה האחרונים כולל המשחק בסוף השבוע נגד ליל, אבל על אף הרעב לניצחון, המאמן צפוי לפתוח בהרכב משני יחסית ביום חמישי.

לפי הדיווחים בצרפת, מי שצפויים לפתוח בהתקפה הם ברגוט יילדרים שעשוי להיכלל לראשונה בהרכב, ולודוביק בלאס שעלה מהספסל נגד ליל. גם שחקן נבחרת מרוקו איברהים סלאח שכבש בדקה ה-89 את שער השוויון נגד ליל, עשוי להיכלל בהרכב.

כך או אחרת, מי שצפוי לקבל מנוחה לפחות בפתיחת המשחק הוא הכוכב הגדול של הקבוצה אמין גואירי. החלוץ המצוין ששיחק נגד מכבי תל אביב במדי ניס בעונה שעברה וכבש אשתקד 15 שערי ליגה, מיועד בשלב זה לעלות מהספסל.

מחמוד ג'אבר מכבי חיפה לצד פביאן רידר יאנג בויז. מאור אלקסלסי
מכיר היטב את הירוקים. פביאן רידר מול מחמוד ג'אבר/מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שעשוי להיכלל בהרכב לראשונה במדי רן, הוא פביאן רידר. הקשר השוויצרי שנרכש לאחרונה תמורת 15 מיליון יורו, מכיר היטב את מכבי חיפה אותה פגש פעמיים במדי יאנג בויז. על פי התקשורת הצרפתית, "רידר מסייע לרן להתכונן לקבוצה הישראלית", וכאמור עשוי לקבל הזדמנות ראשונה בהרכב אחרי שרשם עד כה שתי הופעות כמחליף בקבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully