וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 לטוטנהאם על שפילד עם שני שערים בתוספת, מהפך גם לסיטי

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 21:55

סולומון החמיץ, האמר (74) עקץ ואחרי שהישראלי הוחלף היו אלו רישרליסון (90+8) וקולוסבסקי (90+11) שרשמו מהפך יוצא דופן. האלופה נחלצה מפיגור ב-1:3 על ווסטהאם עם שערים של דוקו, ברנרדו והולאנד, מנצ'סטר יונייטד הובכה בביתה ב-3:1 לברייטון

תקציר: טוטנהאם - שפילד יונייטד 1:2/ספורט1

המחזור החמישי בפרמיירליג יצא לדרך עם המהפך והניצחון של ליברפול 1:3 על וולבס, אבל זו הייתה רק שריקת הפתיחה לשבת עמוסה ודרמטית במיוחד. טוטנהאם רשמה ניצחן רביעי העונה עם שני שערים בדקות 90+8 ו-90+11 כדי להשלים מהפך מטורף על שפילד יונייטד שנותרה ללא ניצחון, מנצ'סטר סיטי הפכה גם כן ב-1:3 על ווסטהאם ומי שהובכה בגדול הייתה מנצ'סטר יונייטד שספגה בביתה 3:1 מברייטון. במשחק שנעל את הערב, ניוקאסל גברה בביתה 0:1 על ברנטפורד בזכות פנדל מפוקפק למדי.

מנור סולומון, קשר טוטנהאם. רויטרס
הגיע לשתי הזדמנויות טובות ולא כבש ב-80 דקות על הדשא. סולומון/רויטרס

טוטנהאם - שפילד יונייטד 1:2

טוטנהאם הייתה מרחק תוספת זמן מהפסד ראשון העונה, אבל עם אחד המהפכים הכי גדולים של השנה בכדורגל העולמי הצליחה לרשום ניצחון רביעי העונה ולהישאר גבוה בצמרת. מנור סולומון זכה לעלות בהרכב משחק שני ברציפות אחרי שכיכב עם שני בישולים בניצחון בברנלי לפני הפגרה, אבל היום החמיץ, ספג כרטיס צהוב ובסופו של דבר הוחלף בדקה ה-80 - שש דקות אחרי שגוסטבו האמר העלה את העולה החדשה ליתרון וקירב אותה לניצחון בכורה העונה וראשון על טוטנהאם לראשונה מאז 1991. במקום סולומון וסון עלו רישרליסון ואיבן פרישיץ' והם היו אחראים לניצחון המטורף שהושג בתוספת זמן של 12 דקות - בדקה ה-90+8 הקרואטי בישל לברזילאי בקרן, בחלוף שלוש דקות היה זה דיאן קולוסבסקי שקיבל כדור מרישרליסון והפגיז מתוך הרחבה את ה-1:2 היקר כל כך לתרנגולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רישרליסון, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
רישרליסון עלה מהספסל ושינה את המשחק/רויטרס

דקה 27: כמעט שער של סולומון. הישראלי עשה את המהלך האופייני שלו כאשר חתך מאגף שמאל למרכז הרחבה, השאיר מאחריו שלושה שחקנים ובעט לפינה הרחוקה, כדור חד, אבל כזה שלא היה מספיק חזק כדי להכניע את השוער שקלט בקושי.

דקה 40: שוב סולומון היה מעורב, הפעם הכניס רוחב למדיסון שבעט כדור ליד הקורה והחוצה.

דקה 66: סולומון יכול היה לכבוש, אבל מטרים ספורים מהשער, מזווית לא פשוטה, ירה כדור חזק מאוד מעל השער.

דקה 74: גול! 0:1 מפתיע לשפילד! כדור חוץ ארוך לעבר הרחבה הסתיים בשער של גוסטבו האמר אחרי ערבובייה.

דקה 80: סולומון סיים את חלקו במשחק, גם סון פינה את מקומו. התרנגולים יצליחו לחזור בעשר הדקות שנשארו?

דקה 90+8: גול! טוטנהאם השוותה! בתוך 12 דקות של תוספת זמן, פרישיץ' הרים קרן נהדרת לראשו של רישרליסון, שנגח כדור חזק ומדויק לרשת.

דקה 90+11: גול! המהפך הושלם! רישרליסון הפעם על תקן המבשל לקולוסבסקי, שחתך את ההגנה וירה את שער הניצחון.

דקה 90+12: כרטיס אדום לשפילד. רגע אחרי שאיבדה את ניצחונה הראשון העונה, האורחת גם איבדה את אולי מקברני שהורחק בכרטיס צהוב שני.

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הושפלה בביתה על ידי ברייטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 3:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 3:1

אחרי ששוב פתחה עונה בצורה מגמגמת, הגיעה השפלה גדולה עבור השדים האדומים. ברייטון ניצחה את השדים האדומים בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים, אבל הפעם החבורה התוססת של רוברטו דה זרבי כבר עלתה ל-0:3 משפיל במיוחד על השדים האדומים, שספגו שלישייה שנייה ברציפות אחרי ה-3:1 מארסנל לפני הפגרה וסופרים כבר שלושה הפסדי ליגה העונה. דני וולבק, אקס יונייטד, הימם את תיאטרון החלומות בדקה ה-20, גרוס (53) הכפיל את היתרון ובדקה ה-71 ז'ואאו פדרו קבע 0:3 שבעקבותיו אלפי אוהדים נטשו מוקדם מהצפוי. חניבעל הצעיר רק צימק בדקה ה-72, אבל יונייטד שחסרה את אנטוני וג'יידון סאנצ'ו הושפלה ובגדול למרות שרוברטו דה זרבי גם כן נאלץ להתמודד עם סגל חסר וביצע לא פחות משישה שינויים בהרכב. אנסו פאטי, אגב, עלה מהספסל להופעת בכורה וכמעט כבש, אבל נעצר אצל אונאנה.

דקה 20: גול! השחפים מובילים בתיאטרון החלומות. אדינגרה העביר רוחב מימין, וולבק מצא את עצמו לבדו מול אונאנה ובנגיעה ממרכז הרחבה ירה לרשת. 0:1 לברייטון.

דקה 42: רגע מעורר מחלוקת. רשפורד העביר רוחב להוילונד שכבש את שערו הראשון במדי השדים האדומים, אבל בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שהכדור עבר את קו החוץ במלוא היקפו במסירת הרוחב לעבר הדני ובהתערבות שופטי המסך השער נפסל.

דקה 53: גול! השני של ברייטון. לאמפטי בכדור חכם מצא את גרוס, ש"זרק" את מרטינס וממרכז הרחבה בעט לפינה של אונאנה חסר האונים. 0:2 שמשתיק את אולד טראפורד.

דקה 71: גול! ברייטון כבר ב-0:3 מוחץ. שוב לאמפטי עם הבישול, הפעם לז'ואאו פדרו המחליף שבעט ממרחק כדור שאונאנה יכול היה להדוף, אבל רק נגע בו בדרכו לרשת.

דקה 73: גול! חניבעל המחליף הפציץ מחוץ לרחבה והכניע את סטיל. שער מצמק ליונייטד שרבים מאוהדיה כבר נטשו את האצטדיון אחרי השער השלישי.

חלוץ ברייטון דני וולבק כובש נגד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מרגיש בבית. וולבק חוגג באולד טראפורד/רויטרס

צפו בתקציר: ווסטהאם הובילה, מנצ'סטר סיטי הפכה ל-1:3 מרשים

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט1

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1

דייויד מויס מעולם לא הצליח לנצח את פפ גווארדיולה ב-90 דקות ובתחילת המחשחק כבר היה נראה שאולי הפעם זה יקרה, לאור שער יתרון נהדר שכבש ג'יימס וורד-פראוס והעובדה שהפטישים במומנטום נהדר מפתיחת העונה והגיעו למפגש כשהם בצמרת הגבוהה, אבל במחצית השנייה מנצ'סטר סיטי, הטרבליסטית של העונה החולפת שקיבלה בחזרה את המנג'ר שלה פפ גווארדיולה שהחלים מניתוח גב, הזכירה את כוחה ונותרה המושלמת היחידה בפרמיירליג. ז'רמי דוקו כבש חצי דקה מפתיחת המחצית השנייה את שערו הראשון במדי הסיטיזנס, ברנרדו סילבה השלים את המהפך בדקה ה-76 וכעבור עשר דקות בישל לארלינג הולאחנד, שלא הפסיק להחמיץ ובסופו של דבר בכל זאת הצליח להכניע את אראולה ולהצטרף לחגיגה.

דקה 36: גול! הפטישים ביתרון. דוקו איבד כדור והפטישים יצאו למתפרצת, בסופה צופאל הרים כדור מדוד לרחבה מעל כל שחקני ההגנה והיה זה וורד-פראוס שהמתין בקצה השני ונגח את ה-0:1.

דקה 46: גול! מנצ'סטר סיטי החלה את המחצית השנייה בסערה. כחצי דקה לאחר שהמשחק התחדש, אלברס מסר שמאלה לדוקו, שחדר לרחבה ובין שלושה שחקנים מצא את הפינה הרחוקה של השער כדי לחגוג שער בכורה במדים התכולים, ועוד אחד חשוב במיוחד.

דקה 76: גול! המהפך של האלופה הושלם. אלברס בצ'יפ חכם מצא את ברנרדו סילבה, שהסתנן לרחבה, ניצל שגיאה של ההגנה המקומית ומקרוב בנגיעה חכמה קבע 1:2 לסיטי.

דקה 86: גול! הולאנד רשם החמצות ענקיות ומאוד לא אופייניות לו, אבל זה לא אומר שהוא לא יכבוש. ברנרדו סילבה הציב אותו באחד על אחד והנורבגי מתוך הרחבה בעט כדור חד לפינה הרחוקה, כמו שהוא יודע. 1:3.

ברנרדו סילבה, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שער ובישול לברנרדו סילבה/GettyImages

ניוקאסל - ברנטפורד 0:1

שלושה הפסדים רצופים ספגה ניוקאסל לפני פגרת הנבחרות ולפגרת הנבחרות היא יצאה שפופה עד מאוד על אף שנכנעה לקבוצות הצמרת מנצ'סטר סיטי, ליברפול וברייטון, אבל לפחות היום, שלושה ימים לפני שתתארח בסן סירו במילאן במחזור פתיחת ליגת האלופות, שבה למסלול הניצחונות עם 0:1 דיי מפוקפק. הרגע השנוי במחלוקת הגיע בדקה ה-64, אז אנתוני גורדון ממש סחט עבירה ברחבה - שספק אם כלל הייתה - אבל המגע הספיק לשופטי המסך כדי לפסוק פנדל שקאלום ווילסון ניצל כדי להכריע את ההתמודדות. ברנטפורד, מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה מפתיחת העונה, לא השכילה למצוא את הרשת גם מול ההגנה העיקשת של המגפייז וספגה הפסד ראשון העונה אחרי שלוש תוצאות תיקו וניצחון.

קאלום ווילסון, חלוץ ניוקאסל. GettyImages
חזר להרכב וכבש. ווילסון/GettyImages

משחקים נוספים

אסטון וילה - קריסטל פאלאס 1:3
לאסטון וילה: ג'ון דוראן (68), דוגלאס לואיז (פנדל, 90+4), לאון ביילי (90+11). לקריסטל פאלאס: אודסון אדואר (48)

פולהאם - לוטון 0:1
לפולהאם: קרלוס ויניסיוס (65)

צפו בתקציר ניצחונה של ניוקאסל

תקציר ניצחונה של ניוקאסל 0:1 על ברנטפורד/ספורט1

משחקי יום ראשון:

בורנמות' - צ'לסי (16:00, ספורט1)
אברטון - ארסנל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully