וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכירת חיסול ועד עסקה נכונה: הלילה שקרע את אוהדי הפועל באר שבע

16.9.2023 / 9:30

מכירתו של יחזקאל שהצטרף לספורי באנטליאספור דיכאה את הקהל בבירת הנגב, שחושש כי אבדו סיכויי הקבוצה להילחם על האליפות. גם המעטים שתומכים במהלך מבינים: לברקת נותר מעט זמן להבאת תחליף, וגם השמות שמוזכרים לא מניחים את הדעת

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

המכירה של שגיב יחזקאל לאנטליאספור אמש (שישי), רגע לפני סיום מועד ההעברות בליגה הטורקית ושעה אחרי שהשנה החדשה נכנסה כאן אצלנו, קרעה את אוהדי הפועל באר שבע לגזרים. העובדה שיחזקאל הצטרף אל רמזי ספורי ושתי העסקאות החלישו את הקבוצה דיכאה מאוד את הקהל, שחושש כעת כי אין לקבוצה כלים להילחם על האליפות בעונה הזו.

יחזקאל וספורי היו מהשחקנים היותר טובים בסגל של אליניב ברדה, בטח בכל מה שקשור להתקפה ולתרומה במספרים. יחזקאל גם עשה הסבה לתפקיד המגן הימני ובדרך הזו אף השתדרג למעמד של שחקן נבחרת ישראל, כך שמדובר באבידה גדולה.

המון תגובות ברשתות החברתיות נכתבו אמש מצד האוהדים, והרוב כועסים מאוד. יש גם כאלה שחושבים שהעסקה הייתה נכונה, שכן יחזקאל נכנס לעונה האחרונה בחוזהו ואם היה נשאר עד סופה, הפועל באר שבע לא היתה מכניסה סכום כסף תמורת מכירתו. גם המעטים שמצדדים בעסקה, מדברים על כך שאלונה ברקת חייבת להביא תחליפים בהקדם ואין לה זמן מאחר שהחלון נסגר ביום רביעי.

אלונה ברקת, בעלים הפועל באר שבע. לירון מולדובן
נותר מעט זמן להבאת מחליפים. ברקת/לירון מולדובן

בכורה לספורי ויחזקאל? ראשון, 16:55 בספורט2: פנרבחצ'ה - אנטליאספור

כך או אחרת, האוהדים שבכל מקרה יצאו שרוטים וחבולים מהקיץ האחרון בשל התבוסה למכבי תל אביב בגביע הטוטו והעובדה שהקבוצה נשארה מחוץ למפעל הקונפרנס ליג, לחוצים עוד יותר עכשיו ומשוכנעים שסיכויי האליפות צנחו משמעותית. מלבד ספורי ויחזקאל שעזבו, מתנדנדים חאתם עבד אלחמיד, אדריאן פאון, תומד חמד ואיתן טיבי, וגם מי שמוזכר כתחליף לא ממש מרגיע את הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully