וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר של הרגע האחרון: שגיב יחזקאל חתם באנטליאספור ל-3 שנים

15.9.2023 / 22:30

אחרי שהחתימו את רמזי ספורי, הטורקים צירפו את המגן הימני של הפועל באר שבע תמורת סכום העברה של 900 אלף יורו, רגע לפני סגירת חלון ההעברות במדינה. שחקן הנבחרת הצטרף ללא בדיקות רפואיות. האדומים יפנו כעת למ.ס. אשדוד במטרה לסגור את עסקת זוהר זסנו

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

חלון ההעברות בטורקיה נסגר הלילה (בין שישי לשבת), וברגע האחרון אנטליאספור שצירפה את רמזי ספורי, החתימה היום גם את שגיב יחזקאל מהפועל באר שבע בחוזה ל-3 שנים תמורת 900 אלף יורו. המגן הימני חתם במועדון הטורקי ללא בדיקות רפואיות שנערכו עבורו, זאת בעקבות לחץ הזמנים לסגור את העסקה לפני סגירת החלון בליגה הטורקית. יחזקאל ישתכר כ-400 אלף יורו בעונה בקבוצה הטורקית.

העסקה להעברת יחזקאל נחתמה באמצעות סוכנו של השחקן, אבי נמני, והאחים רונן וגלעד קצב, שחברו יחד כמו בעסקת רמזי ספורי ועשו את ההעברה של המגן הימני.

יחזקאל שותף בשני המשחקים האחרונים בהרכב של הנבחרת, וזה גם מה שנתן לטורקים ביטחון שהוא כשיר לחלוטין. כעת, אחרי המעבר של יחזקאל, בהפועל באר שבע יפעלו להנחית את זוהר זסנו ממ.ס. אשדוד כדי שיהיה עוד שחקן על עמדת המגן הימני, אפילו שיוני סטויאנוב יכול לשחק בה.

שגיב יחזקאל באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
שחקן הנבחרת יצטרף לספורי בטורקיה. יחזקאל/אודי ציטיאט

כזכור, כחלק מהתקרית בה רמזי ספורי היה מעורב בחדר ההלבשה של האדומים, יחזקאל נפצע בפניו, באירוע בו הקשר הושעה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully