וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי השלים את המעבר לאנטליאספור: "שמח להיות כאן"

14.9.2023 / 18:20

שחקנה של הפועל באר שבע השלים את המעבר לליגה הטורקית וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לאחת נוספת תמורת 400 אלף יורו לעונה. בקבוצה התגאו: "עקבנו אחריו תקופה ארוכה, אוהדי הליגה הטורקית יהנו לצפות בו". פערים מול קרית שמונה על דמי ההעברה עבור שבירו

דריבל עם אריאל הרוש/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עכשיו זה רשמי: אחרי סאגה ארוכה במיוחד, שכללה קריסה של המגעים וחזרה לישראל, רמזי ספורי סוף סוף השלים היום (חמישי) את המעבר מהפועל באר שבע לאנטליאספור. לקבוצתו החדשה היה זמן עד מחר כדי לרשום אותו לפני סגירת חלון ההעברות בליגה הטורקית, והיום כאמור היא הודיעה על צירופו בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הפועל באר שבע תקבל עבורו כ-250 אלף יורו והשאירה לעצמה 50 אחוזים ממכירה עתידית, כאשר ספורי עצמו ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה. מאמנו החדש של ספורי הוא נורי שאהין שזכור בעיקר מימיו כשחקן בבורוסיה דורטמונד בתחילת העשור הקודם, כאשר היו לו קדנציות קצרות גם בריאל מדריד ובליברפול.

"אני מאוד שמח להיות באנטליה וללבוש את החולצה של אנטליאספור", אמר ספורי במעמד החתימה, "אתרום להצלחה של הקבוצה". לצידו של הישראלי היה חבר הנהלת אנטליאספור וארול וארלי, שבירך: "עקבנו אחריו תקופה ארוכה. הסגל שלנו נהיה חזק יותר, הוא הראה שהוא כבר בכושר בכך ששיחק בנבחרת מול בלארוס לפני יומיים. אנחנו מאמינים שהוא יתרום לקבוצה להשיג את מטרותיה. מאמינים שאוהדי הכדורגל בטורקיה יהנו לצפות בו".

רמזי ספורי שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. ספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

כזכור, הקשר הושעה הקיץ למספר ימים בעקבות עימות פיזי שהוביל לפגיעה בשי אליאס ושגיב יחזקאל. הוא החמיץ את המשחק הראשון מול לבסקי סופיה, אך לקראת הגומלין שב לסגל ולקבל דקות - בדרך כלל כמחליף.

ספורי הגיע לבירת הנגב בקיץ 2019 מהפועל תל אביב, ושיחק במדיה פרט לחצי עונת השאלה במ.ס. אשדוד ב-2020/21. ב-131 הופעות במדים האדומים הוא הבקיע 28 שערים ובישל 17 נוספים, וסייע לקבוצתו לזכות פעמיים בגביע המדינה. לספורי תשע הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת, והוא עדיין מחפש את שער הבכורה במדיה.

במקביל לסגירת העסקה של ספורי, ישנם פערים בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה על איתמר שבירו בנוגע לדמי ההעברה. חלון ההעברות בליגת העל נסגר ב-20 בספטמבר, יום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully