וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקו בונדוסו נותח בברך: "צפוי להיעדר בשבועות הקרובים"

15.9.2023 / 16:33

שחקן הרכש של מכבי תל אביב, שנפצע במהלך אימון הקבוצה השבוע, סובל מקרע קטן במיניסקוס שלא אמור להשבית אותו לתקופה ממושכת

שחקני מכבי תל אביב עידן נחמיאס, דניאל טננבאום וניר ביטון בביקור בבית החולים אסף הרופא/צילום: יותם רונן. עריכה: ניר חן

שלושה ימים אחרי שנפגע בברכו באימון, קיקו בונדוסו נותח היום (שישי) ולפי הודעת מכבי תל אביב הוא צפוי להיעדר בשבועות הקרובים. הצהובים כאמור חששו תחילה מהפציעה שלדבריהם "נראתה לא טוב" באימון, אך במהרה התחושות התחלפו באופטימיות זהירה. לפי האבחנה בונדוסו סובל מקרע קטן במיניסקוס, והפציעה לא אמורה להשבית אותו לתקופה ממושכת מהמגרשים.

לפני היציאה לפגרת הנבחרות הספיק בונדוסו לערוך הופעה אחת במדי קבוצתו החדשה. הפורטוגלי בן ה-27 נכנס כמחליף במחזור השני של הליגה בחוץ מול הפועל חדרה, ואף בישל לערן זהבי את השער האחרון ב-0:3 של הצהובים. לצערו, כעת הוא יצטרך להמתין להופעתו הבאה בקבוצה.

בונדוסו הגיע למכבי תל אביב מוויזלה הפורטוגלית ימים ספורים לפני תום מועד הרישום לקונפרנס ליג, אחרי שנבחר בעונה שעברה ל-11 של הליגה הפורטוגלית על ידי העיתון "רקורד". את מרבית הקריירה העביר בליגות הנמוכות בפורטוגל, אולם הפריצה שלו בוויזלה בשנתיים האחרונות סידרה לו הצעות משמעותיות מקבוצות מעבר לים, כולל ממכבי תל אביב שבסופו של דבר בשורותיה הוא חתם. אגב, בשלוש השנים האחרונות הוא לא החמיץ אפילו משחק אחד בליגה הפורטוגלית.

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. דני מרון
ימתין להופעה השנייה. קיקו בונדוסו בבכורה/דני מרון

המשחק הראשון של מכבי תל אביב בלי שחקן הכנף יהיה ביום ראשון (19:30, ספורט4) נגד בני ריינה בבלומפילד, וכעבור ארבעה ימים תחל במגרשה הביתי את שלב הבתים של הקונפרנס ליג מול בריידאבליק האיסלנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully