וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדוסו נכח באימון, השחקנים אופטימיים לגבי חומרת הפציעה

13.9.2023 / 14:14

במכבי ת"א עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקות. הפורטוגלי הגיע לקרית שלום ולמרות שלא השתתף באימון, חבריו לקבוצה שאבו עידוד אחרי שיחות שקיימו איתו. הצהובים מגבירים את ההכנות לארבעה משחקים רצופים בבלומפילד

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

במכבי תל אביב עדיין ממתינים לתשובה רשמית ולפענוח הבדיקות שערך קיקו בונדוסו אחרי שהתלונן אתמול בערב על פגיעה בברכו. מה שעשוי לתת איזושהי מידה של אופטימיות לקבוצה ולאוהדיה, היא התחושות של חבריו לקבוצה. הפורטוגלי נכח הבוקר באימון של מכבי תל אביב ולמרות שלא השתתף בו ולא היה על כר הדשא, משיחות שהשחקנים ערכו איתו, התחושה שלהם היא שלא מדובר בפציעה חמורה מדי, כזו שעלולה להוביל להיעדרות של כמה חודשים.

אתמול בערב היה קיים חשש גדול יותר מהפציעה. אחד השחקנים סיפר: "פתאום ראינו אותו שוכב על הדשא ומחזיק את הברך. זה לא היה ממגע או ממהלך שבו הוא היה מעורב באמצע האימון. פשוט פתאום ראו אותו על הדשא וזה נראה לא טוב".

בונדוסו הגיע למכבי תל אביב מוויזלה הפורטוגלית ימים ספורים לפני תום מועד הרישום לקונפרנס ליג, אחרי שנבחר בעונה שעברה ל-11 של הליגה הפורטוגלית על ידי העיתון "רקורד". את מרבית הקריירה העביר בליגות הנמוכות בפורטוגל, אולם הפריצה שלו בוויזלה בשנתיים האחרונות סידרה לו הצעות משמעותיות מקבוצות מעבר לים, כולל ממכבי תל אביב שבסופו של דבר בשורותיה הוא חתם.

שחקני מכבי תל אביב דריק לוקאסן, קיקו בונדוסו. דני מרון
התחושות בקרב השחקנים השתפרו. בונדוסו/דני מרון

מכבי תל אביב חזרה לפעילות מלאה והיא מתכוננת לעומס גדול של משחקים, עם הליגה והקונפרנס ליג. הצהובים יקיימו בזמן הקרוב ארבעה משחקים רצופים בבלומפילד: נגד בני ריינה, הפועל תל אביב (חוץ) והפועל פתח תקוה בליגה, ומול בריידאבליק בזירה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully