וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד של אמבפה לא הספיק: ניס הנחילה הפסד בכורה לפ.ס.ז'

החלוץ הצרפתי כבש פעמיים (29 ו-87), אך הופעה נהדרת של טרם מופי שגם הבקיע צמד ובישל אחד נוסף, העניקה לאורחת 2:3 מפתיע

שערי השבוע, ספורט1/ספורט1

רגע לפני פתיחת ליגת האלופות ותשעה ימים לפני שהיא מארחת את מארסיי לקלאסיקו הצרפתי הראשון של העונה, פריז סן ז'רמן הוציאה לדרך הערב (שישי) את המחזור החמישי בליג 1 עם משחק ביתי מול ניס ופישלה בגדול עם הפסד ראשון העונה. רן, היריבה הראשונה של מכבי חיפה בליגה האירופית, תארח בשבת את ליל ולאחר מכן תנסה סגנית האלופה לאנס להיחלץ מהקו האדום כשתפגוש את מץ.

פריז סן ז'רמן - ניס 3:2

אלופת צרפת סוף סוף קיבלה (כמעט) את כל הארסנל ההתקפי שלה עם שלישיית ההתקפה שהיא חלמה עליה בדמותם של עוסמאן דמבלה, גונסאלו ראמוס וקיליאן אמבפה. כשגם רנדל קולו מואני וברדלי ברקולה עלו מהספסל, אפשר היה לדמיין שכל אחד התכבד לפחות בשער אחד במשחק מול ניס, אך חלוץ אחד מהצד השני עשה בענק את ההבדל בין הקבוצות, טרם מופי שמו.

החלוץ של האורחת היה אחראי לשער הראשון (21) של ניס, בישל את השני לגאטן לאבורד (53) והשלים צמד (69) בהופעה ענקית. מנגד, הכוכב הבלתי מעורער של הפריזאים כבש צמד משלו (29 ו-87), כשהשער השני היה בחצי מספרת, אך גם יכולת התקפית נהדרת של אמבפה לא הספיקה לאלופה עם הפסד ראשון העונה שהוריד אותה למקום השלישי והעלה את ניס למקום השני על חשבונה.

טרם מופי ניס. GettyImages
הצגה של חלוץ ניס. מופי/GettyImages

רן - ליל (שבת, 18:00)

חמישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי חיפה בפתיחת בית ו' של הליגה האירופית, רן רוצה לקטוע רצף של שלוש תוצאות תיקו בליגה. ליל לעומתה כבר הפסידה פעם אחת, אבל מקדימה אותה בנקודה ומקווה להמשיך ברצף ההצלחות שלה ברואזון פארק, שם ניצחה בשלושת הביקורים האחרונים. בכלל, היא לא הפסידה לרן בשמונה מפגשי ליגה, מאז ה-3:1 במאי 2019. ארנו קלימואנדו נפצע בנבחרת הצעירה של צרפת ויחסר לרן בשבועות הקרובים, כאשר מלך השערים מרטן טרייה עדיין ממשיך בשיקום מאז פציעת הברך הקשה בינואר. ליל מקווה להתעוררות של ג'ונתן דייויד ושוב תחסר את אדם אונאס.

לאנס - מץ (שבת, 22:00)

סגנית האלופה פתחה בצורה איומה את העונה וזה עוד לפני עומס המשחקים שייצור הקאמבק לליגת האלופות אחרי 21 שנה (מתחילה ברביעי בחוץ מול סביליה). רובן אגילאר שהגיע ממונאקו סובל מפציעה, אבל פטו מאואסה ונמפליס מנדי שהגיעו גם הם לפני סגירת החלון יוכלו לערוך בכורה. מץ כבר השיגה חמש נקודות למרות מכירתו של כוכבה ז'ורז' מיקאוטדזה לאייאקס ושוב תחסר את אבובקאר לו שהורחק מול מארסיי לפני כחודש. בלאנס היא לא ניצחה במסגרת הליגה הבכירה כמעט 20 שנה - מאז ה-0:2 באוקטובר 2003.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נמניה מאטיץ' שחקן רן. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
רן תחזור למסלול הניצחונות? נמניה מאטיץ'/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

משחקי יום ראשון:

14:00: לוריין - מונאקו
16:00: שטרסבורג - מונפלייה
16:00: קלרמון - נאנט
16:00: ריימס - ברסט
18:05: מארסיי - טולוז
21:45: ליון - לה האבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully