וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה טוענים למסרים סותרים ממכבי ת"א לגבי אלמוג ומזרחי

למרות הסחבת במשא ומתן, במועדון מאמינים שהעסקאות תיסגרנה השבוע. מתן לוי בתמונת ההרכב להפועל פתח תקוה, שתחסר את אלימלך ותפתח עם ריקן (ראשון, 20:00 בספורט3)

מחזור 3הסתיים17/09/2023
מכבי נתניה
  • אזולאי (12)
  • זלטאנוביץ' (27, פנדל)
  • בילנקי (69)
  • רוטמן (90)
1:4
  • (86) נאווי
הפועל פתח תקוה
תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תנסה לרשום מחר (ראשון, 20:00 בספורט3) לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה, אחרי פתיחה מאכזבת מאוד שכללה נקודה אחת מתוך שש אפשריות. במועדון דיברו בימים האחרונים על חשיבות המשחק והצורך בניצחון שיחזיר את הביטחון לשחקנים.

מספר שינויים מתוכננים בהרכב, חלקם כפויים ואחרים נובעים מהאכזבה מיכולתם של מספר שחקנים במשחקים הקודמים. השוער רז כרמי צפוי לפתוח בין הקורות לאור האכזבה מתומר צרפתי, אך גם בשל העובדה שהאחרון החמיץ יותר משבוע של אימונים בגלל שטס עם הנבחרת הצעירה למשחק בבולגריה. צמד המגנים כרם ג'אבר ונאסים אואמו ישובו להרכב אחרי שהחמיצו את המשחק הקודם וגם איגור זלאטנוביץ' צפוי לפתוח בחלק הקדמי, במקום עוז בילו הפצוע שלא ייכלל בסגל.

למאמן רן קוז'וך יש כאב ראש לא קטן בנוגע לזהות הבלם הנוסף לצידו של פלאמן גלאבוב, לאחר שהתברר שג'ואל אבו חנא לא הצליח להחלים מקרע קטן בשריר התאומים וגם איתי בן שבת שחזר לאימונים מלאים עדיין לא בכושר מלא. בשלב זה התכנון הוא לפתוח עם מתן לוי הצעיר, שגם נכנס כמחליף נגד הפועל תל אביב במשחק הקודם ועשה עבודה לא רעה בכלל.

לצד ההכנות למשחק עוסקים בנתניה גם בניסיונות לסגור את רכישותיהם של איילון אלמוג וגיא מזרחי ממכבי תל אביב. בימים האחרונים הואצו המגעים, אך הצדדים טרם הגיעו להסכמות ובנתניה טוענים שהמסרים מכיוון ראשי מכבי תל אביב סותרים ומשתנים בכל שיחה. למרות הסחבת במשא ומתן, גורמים בנתניה העריכו ששתי העסקאות תיסגרנה בסופו של דבר, ככל הנראה בסמוך לסיום חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב.

מתן לוי, מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתן לוי בתמונת ההרכב של מכבי נתניה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה

העולה החדשה מאוכזבת מכך שהמגן הימני החדש רועי אלימלך לא עבר בבקרת התקציבים ולכן לא יוכל לעמוד לרשותו של עופר טסלפפה. אלימלך תוכנן לפתוח בהרכב, אך כאמור בשל המצב הכלכלי בהפועל פתח תקוה לא הצליחו להעבירו בבקרה. לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי רוצים בקבוצה להתחזק בשוער נוסף. דניאל טננבאום הוא המועמד הבולט, אך אם בהפועל פתח תקוה יבינו שהם לא מצליחים לצרף את שוערה של מכבי תל אביב, הם ילכו על אופציה אחרת. אבי ריקן צפוי לקבל את המקום ב-11 ועידן ורד ימשיך לקבל קרדיט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רועי אלימלך מגן הפועל פתח תקוה. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
הופעת הבכורה תמתין. רועי אלימלך במעמד החתימה בהפועל פתח תקוה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

טריוויה

* ב-121 מפגשי ליגה (ראשונה ושנייה) בין הקבוצות מאז קום המדינה, המאזן הוא 55 ניצחונות להפועל פתח תקוה, 30 למכבי נתניה ועוד 36 תוצאות תיקו.

* רק פעם אחת בעבר התעמתו הקבוצות במחזור השלישי, וזה קרה לפני 72 שנה. הפועל פתח תקוה ניצחה אז 0:2 בחוץ.

* הפועל פתח תקוה לא ניצחה את מכבי נתניה בשמונת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 בחוץ בליגה הלאומית בינואר 2014. בתום אותה עונה עלו השתיים יחד לליגת העל.

* 13 המפגשים האחרונים בין השתיים בנתניה הניבו שערים, מאז ה-0:0 בינואר 2006.

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: נתניה
קהל: 5953

משחקי המחזור השלישי בליגת העל:

ראשון, 19:30: בני סכנין - הפועל ירושלים
ראשון, 19:45: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully