וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, לבטים ישנים: הדילמות של רובי קין לקראת בני ריינה

הבחירה בין פרץ לקניקובסקי, ההחלטה לגבי מוסקרה והרוטציה במרכז ההגנה: מכבי תל אביב נערכת למשחק הראשון מתוך ארבעה רצופים בבלומפילד. בני ריינה תעלה עם ארבעה שחקני התקפה, ורגאס לא צפוי להיות בסגל

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תתחיל מחר (ראשון, 19:45 בספורט4) סדרה של ארבעה משחקים בשבועיים בבלומפילד. ביום חמישי מצפה לה המשחק הראשון בקונפרנס ליג מול בריידאבליק מאיסלנד, אחרי יום כיפור הדרבי אותו תארח הפועל תל אביב, ובשבת לאחר מכן משחק הליגה הביתי מול הפועל פתח תקווה. את המשימה הזו הצהובים רוצים לסיים עם 100% הצלחה ו-12 נקודות.

מכבי תל אביב חוזרת לליגה מהפגרה כשהיא ראשונה בטבלה,עם מאזן מושלם של 6 נקודות והפרש שערים משכנע של 1:7. המטרה מחר כמובן היא לא להיתקל בבעיות מיוחדות ולפתוח את השנה החדשה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

מספר התלבטויות לרובי קין: ראשית, דור פרץ שהיה מהבולטים בקבוצה הקיץ ולא נכלל בסגל מול הפועל חדרה בשל מחלה, חוזר להתלבש והמאמן יצטרך להחליט האם להחזיר אותו להרכב או להמשיך עם גבי קניקובסקי שהחליף אותו במשחק האחרון ואף כבש שער. קניקובסקי גם כבש בנבחרת את השער החשוב מול בלארוס ומאמן מכבי תל אביב יצטרך להכריע למי הוא נותן את הקרדיט. אפשרות נוספת היא לפתוח עם שניהם ואז קניקובסקי יכול לשחק בכנף ימין במקום יונתן כהן.

ההתלבטות השנייה היא בשער. רועי משפתי היה טוב במשחק האחרון מול הפועל חדרה ובכלל נראה כמי שנכנס לנעליים של דניאל פרץ בקלות, אבל מכבי תל אביב הנחיתה את אורלנדו מוסקרה ויהיה מעניין לראות אם קין ירצה לתת לפנמי לפתוח כבר מחר, במשחק יחסית נוח להתאקלמות עבור שוער.
ההתלבטות השלישית היא בעמדת הבלם. קין עושה הרבה רוטציה בין ניר ביטון לדריק לוקאסן. במשחק האחרון פתח ביטון וקין יצטרך להחליט האם להמשיך איתו או דווקא עם ההולנדי.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אחת הדילמות קשורה אליו. דור פרץ/אריאל שלום

בני ריינה

בני ריינה, שהשיגה שתי תוצאות תיקו מחמיאות נגד מכבי נתניה והפועל באר שבע בשני מחזורי הפתיחה, קיימה הבוקר את האימון המסכם ונראה שסגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן שרון מימר. על פי התרגול באימון, מסתמן שלא יהיו שינויים בהרכב שפתח נגד באר שבע וגם הפעם תוצב רביעייה התקפית בחלק הקדמי. הנרי ואקה שסחב פציעה קלה החלים ויפתח יחד עם שלומי אזולאי וצמד החלוצים קייס גאנם ומארק קוסטה. בקישור ימשיך רועי שוקרני לקבל את הקרדיט לצידו של מוחמד אוסמן.

הרכש פרדי ורגאס, שחקן הכנף מוונצואלה שחתם היום באופן רשמי, נטל חלק באימון אך הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק מחר.

"אנחנו יוצאים למשחק נגד קבוצה מאוד איכותית, עם שחקנים ברמה הכי גבוהה בארץ, שנמצאת גם בכושר הכי טוב בארץ", אמר מימר לקראת המשחק. "זה אתגר לא פשוט, במיוחד בבלומפילד, אבל כמו שעשינו עד עכשיו, נבוא לכל משחק ונעשה את המקסימום. נהיה מחוייבים, ננסה לעשות את הטקטיקה בצורה הכי טובה שאפשר, וגם שם להוציא נקודות. אני מרגיש שהקבוצה מוכנה, עובדת טוב, יודע מה היא צריכה לעשות ונקווה להראות את זה ביום ראשון במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הנרי ואקה מכבי בני ריינה. קובי אליהו
הנרי ואקה החלים ובני ריינה תפתח עם ארבעה שחקני התקפה/קובי אליהו

טריוויה

* בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה ניצחה מכבי תל אביב: 0:5 בבית ו-0:2 בחוץ, כך שבני ריינה מחפשת שער ראשון אי פעם מולה.

* מכבי תל אביב, היחידה בליגה עם שש נקודות מלאות עד כה, כבשה 30 שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות העונה, כשערן זהבי חתום בדיוק על שליש מהם (10).

* בני ריינה עדיין ללא ניצחון בשבעה משחקים רשמיים ב-2023/24. היו לה שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו, ובליגה חזרה מפיגור ל-1:1 דרמטי בחוץ מול מכבי נתניה וסיימה באותה תוצאה גם מול הפועל באר שבע בבית.

* שרון מימר ניצח את מכבי תל אביב פעמיים בלבד כמאמן ב-16 ניסיונות: 0:2 בחוץ עם בית"ר ירושלים במאי 2017 ו-1:3 בבית עם בני סכנין באוגוסט 2021.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 20029

משחקי המחזור השלישי בליגת העל:

ראשון, 19:30: בני סכנין - הפועל ירושלים
ראשון, 19:45: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)


שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully