וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לבורוסיה דורטמונד בפרייבורג, לייפציג שוב דרסה

הומלס עם צמד השלים מהפך בדקה ה-88, רויס בתוספת הזמן קבע 2:4 לצהובים שחורים שנמנעו מתיקו שלישי. השוורים הביסו 0:3 את אוגסבורג, שער מדהים מהחצי לגריטליש ב-1:3 של הופנהיים בקלן. שלושער לגיראסי בשטוטגרט, אוניון ברלין הפסידה לוולפסבורג

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:2/ספורט1

יממה אחרי שבאיירן מינכן ספגה בתוספת הזמן ונפרדה בביתה ב-2:2 מול באייר לברקוזן, המחזור הרביעי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) כשבמוקד בורוסיה דורטמונד חזרה למסלול הניצחונות עם 2:4 דרמטי בפרייבורג. לעומתה, לייפציג שוב דרסה, הופנהיים חגגה בקלן ניצחון עם שער מופלא מהחצי של פלוריאן גריליטש וסרהו גיראסי כבש שלושער והעלה את מאזנו לשמונה שערים בניצחון שטוטגרט במיינץ.

מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד. GettyImages
הציל את דורטמונד עם צמד שלישי בקריירה. הומלס/GettyImages

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 4:2

בורוסיה דורטמונד ניצלה מתיקו שלישי בארבעה מחזורים והיא חייבת את התודה שלה לבלם הוותיק מאטס הומלס, שבדקה ה-88 השלים צמד והשיב את קבוצתו ליתרון וסידר לה את הניצחון השני שלה העונה. הומלס היה הראשון למצוא את הרשת כבר בדקה ה-11, אבל מי שדאגו להשלים מהפך הם לוקאס הולר וניקולאס הופלר שבדקות 45+2 ו-45+6 בהתאמה הורידו את המארחת ליתרון בתום תוספת זמן מטורפת. דונייל מאלן בדקה ה-60 חילץ את קבוצתו מפיגור ונקודת המפנה הגיעה כאשר הופלר ספג שני כרטיסים צהובים תוך דקה, בדקות 81 ו-82 והורחק. דורטמונד העבירה הילוך ועשתה ככל שביכולתה כדי לנצח, וכאמור היה זה הומלס שהיה אחראי על מהפך נוסף במשחק ולמעשה על הניצחון - זהו צמד שלישי שלו בקריירה, גם הפעמיים הקודמות שעשה זאת היו במשחקי חוץ. עוד לפני הסיום גם מרקו רויס הצטרף לחגיגה עם שער בדקה ה-90+2 שקבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואיס אופנדה, חלוץ ר.ב. לייפציג. GettyImages
השוורים הסתדרו מצוין גם בלי אולמו הפצוע/GettyImages

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 0:3

מחזיקת הגביע והסופרקאפ התאוששה מהפסד ללברקוזן במחזור הפתיחה עם שני ניצחונות ושמונה שערי זכות בשני המשחקים האחרונים, אבל גם קיבלה בשורות רעות על שניים משחקני ההרכב שלה במהלך פגרת הנבחרות: החלוץ דני אולמו נפצע במדי ספרד וייעדר מספר שבועות, הבלם ווילי אורבן יושבת ליותר מחודשיים אחרי שנפגע במדי הונגריה. גם בלעדיהם, המומנטום מלפני פגרת הנבחרות נמשך עם ניצחון ביתי מוחץ על אוגסבורג - מולה היא לא הפסידה מאז ספטמבר 2017. צ'אבי סימונס היה הראשון למצוא את הרשת כבר בדקה השביעית מבישול של לואיס אופנדה, שבחלוף ארבע דקות מצא את הרשת מבישול של סימונס. את תוצאת הסיום קבע דויד ראון כבר בדקה ה-27.

פלוריאן גריליטש, שחקן הופנהיים. GettyImages
ביצוע מרהיב. גריליטש בועט כדור מושלם מהחצי/GettyImages

פ.צ. קלן - הופנהיים 3:1

הופנהיים החלה את העונה עם הפסד ביתי לפרייבורג, אבל מאז היא לא עוצרת וסופרת ניצחון שלישי רצוף. אנדריי קרמאריץ הבקיע כבר בדקה הראשונה, אבל הרגע הבאמת גדול של המשחק הגיע כאשר בדקה ה-28 פלוריאן גריליטש ניצל טעות ענקית של שוער המארחת כדי להבקיע מהחצי בביצוע יוצא דופן. מקסימיליאן בייר (52) נעץ את המסמר השלישי ודייבי סלקה (61) רק צימק.

משחקים נוספים:

מיינץ - שטוטגרט 3:1
למיינץ: לאנדרו באריירו (70), לשטוטגרט: סרהו גיראסי (56, 85 ו-90+7).

וולפסבורג - אוניון ברלין 1:2
לוולפסבורג: יונאס וינד (12), יואכים מיילה (30). לאוניון ברלין: רובין גוזנס (28)

בוכום - איינטרכט פרנקפורט 1:1
לבוכום: קווין שטוגר (74), לפרנקפורט: ג'וניור דינה אבימבה (55)

ראשון בבונדסליגה:

היידנהיים - ורדר ברמן (16:30)
דרמשטאדט - בורוסיה מנשנגלדבאך (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully