וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "יהיו אנרגיות מדהימות, מגיע למליקסון ומגיע לקהל להיפרד ממנו"

14.9.2023 / 8:58

מאמן הפועל באר שבע התייחס למפגש עם הפועל ת"א (ב', 20:30) ולטקס שלפני כן: "צריך לעמוד ביעדים, אסור לנו לאבד נקודות"

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות, ועל רקע מעברו הצפוי של רמזי ספורי לאנטליאספור, תשוב הפועל באר שבע לליגת העל ביום שני הבא, כשתארח את הפועל תל אביב (20:30) בתקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 מול בני ריינה. רותם חטואל ששב לאחרונה לאימונים עדיין לא כשיר כמובן, וכמוהו גם עדן שמיר. לפני המשחק ייערך טקס מיוחד לכבוד מאור מליקסון, שסיים את תפקידו כעוזר מאמן. "אני מקווה שיהיה אצטדיון מפוצץ ואווירה טובה ועידוד גדול ומסיבי, כי מגיע לו", אמר אליניב ברדה במסיבת העיתונאים. "גם לקהל מגיע להיפרד בצורה הכי יפה שיכולה להיות. הוא חסר לי, הוא מאוד חסר לי. אני מאמין שיהיו אנרגיות מדהימות".

על השנה האחרונה שעברה עליו אמר המאמן: "היתה שנה מורכבת, מיוחדת, שנה שלא ידעתי לאן היא תתפתח. בסופו של דבר תארים, הגעה לבתים באירופה, הישגים קבוצתיים יפים שיצרו ציפיות. עכשיו צריכים לעמוד ביעדים שהצבנו ובציפיות שנוצרו".

על המפגש עם הפועת תל אביב: "איבדנו שתי נקודות מאוד חשובות מול ריינה, אנחנו צריכים להבין שבכל משחק, אפילו שתי דקות של חוסר ריכוז עולות בנקודות. אסור לנו לאבד נקודות. אנחנו חוזרים הביתה ורוצים להמשיך את מה שהתחלנו במשחק הראשון של הליגה בבית".

ברדה סירב להתייחס לדיווחים על שחקנים שעשויים להגיע או לעזוב ואמר: "הדיווחים לא יוצאים מהמועדון. כשיהיה משהו להודיע, נודיע".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ברדה/קובי אליהו

אלון תורג'מן הוסיף: "גם לפני הפגרה עבדנו מאוד קשה, בכל המובנים. גם עכשיו בפגרת הנבחרות עשינו כך, אנחנו רוצים לחזור לטרנר, לעשות את העבודה ולהיראות הרבה יותר טוב ממה שנראינו. בכל מועדון גדול יש תחרות וזה בסדר, בעזרת השם שנשב פה בסוף השנה ונחגוג, זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully