וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי צפוי לחתום בשעות הקרובות באנטליאספור: "הפרידה טובה לכולם"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 12:11

קשר הפועל באר שבע עובר בדיקות רפואיות ומקווה להשלים את העסקה שנפלה לפני פחות מחודש. קבוצתו: "רמזי מעולה, אבל הפרידה נחוצה"

דריבל עם אריאל הרוש/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

פחות משבוע לסיום חלון ההעברות ובהפועל באר שבע מתחילים לראות תזוזות לקראת השינויים המצופים. כפי שפורסם כאן אתמול (רביעי) לראשונה, רמזי ספורי כבר נחת בטורקיה כדי לעשות את המעבר שהוא לא הצליח לבצע לפני פחות מחודש לאנטליאספור. הפעם גם הקשר וגם הקבוצה מבירת הנגב מקווים לסיום הסאגה ומעבר של ספורי לליגה הטורקית, כאשר יש זמן עד מחר לסגירת החלון שם (יום שישי). הקשר עובר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום רשמית בשעות הקרובות.

"רמזי שחקן מעולה, אבל טוב לכל הצדדים שתהיה פרידה. הפרידה הזו נחוצה לכולם", אמרו אמש בהפועל באר שבע. ספורי רוצה מאוד לעזוב כדי לשדרג את החוזה שלו. התחושה שלו היא שהוא לא עשה מספיק כסף ביחס לכישרון שלו והוא משוכנע שמטורקיה יוכל להתקדם בעתיד הקרוב לאמירויות, שם נמצאים החוזים הגבוהים אליהם הוא מכוון.

במקביל לספורי, בהפועל באר שבע ממתינים לראות אם חאתם עבד אלחמיד מקבל מה שהוא רוצה מהפועל חיפה ועובר אליה. גם תומר חמד ממשיך במגעים לעזיבה כאשר מ.ס. אשדוד מאוד רוצה אותו. גם אדריאן פאון עשוי לעזוב ואפילו איתן טיבי ברגע האחרון.

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע. אריאל שלום
המעבר מתקרב. רמזי ספורי/אריאל שלום

כזכור, ספורי עלה כמחליף בניצחון 0:1 של נבחרת ישראל על בלארוס. הקשר הושעה הקיץ למספר ימים בעקבות עימות פיזי שהוביל לפגיעה בשי אליאס ושגיב יחזקאל. הוא החמיץ את המשחק הראשון מול לבסקי סופיה, אך לקראת הגומלין שב לסגל ולקבל דקות - בדרך כלל כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully