וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מעבר ברגע האחרון: רמזי ספורי המריא לטורקיה

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 23:23

כשלושה שבועות אחרי שהעברתו לאנטליאספור נפלה עקב מחלוקות כספיות, באנטליה משוכנעים שיצליחו להשלים את צירופו מהפועל באר שבע עד סגירת חלון ההעברות ביום שישי. קבוצות נוספות במדינה בוחנות את האפשרות להחתימו

דריבל עם אריאל הרוש/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

רמזי ספורי צפוי לשחק העונה בליגה הטורקית. הערב (רביעי) נודע לוואלה! ספורט שקשר הפועל באר שבע המריא לטורקיה, שם נותרו עוד 48 שעות אחרונות עד סגירת חלון ההעברות.

ספורי כבר נחת לפני כשלושה שבועות בטורקיה על מנת להשלים את מעברו מבירת הנגב ואף עבר בדיקות רפואיות באנטליאספור לקראת חתימה, אלא שבמקום לחתום על החוזה, נאלץ לשוב ארצה מבלי שהעברתו הושלמה. בהפועל באר שבע הודיעו בזמנו כי הוא חוזר בגלל מחלוקות כספיות ושינוי תנאי העסקה, כשלמעשה לשחקן התברר שהסכומים שהוצעו לו טרם הגעתו לעיירת הנפש ששוכנת לחופי הים התיכון, הופחתו משמעותית לקראת החתימה.

אתמול ספורי עוד עלה מהספסל בניצחון נבחרת ישראל 0:1 על בלארוס, אבל במקביל נרשמה פריצת הדרך, גם בחסות העובדה שחלון ההעברות בטורקיה יינעל ביום שישי, והקשר בן ה-27 המריא למדינה פעם נוספת, ככל הנראה לקראת מעבר לאנטליאספור, על אף שקבוצות נוספות במדינה בוחנות את אפשרות צירופו.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
ינחת בטורקיה למרות הכל? רמזי ספורי/דני מרון

אם מסתמכים על תנאי העסקה כפי שסוכמו בין אנטליאספור להפועל באר שבע בחודש שעבר, דמי ההעברה אמורים לנוע סביב חצי מיליון יורו, כאשר ספורי אמור להרוויח 400 אלף יורו בעונה אם וכאשר יעבור.

כזכור, ספורי הושעה הקיץ למספר ימים בעקבות עימות פיזי שהוביל לפגיעה בשי אליאס ושגיב יחזקאל. הוא החמיץ את המשחק הראשון מול לבסקי סופיה, אך לקראת הגומלין שב לסגל. עם זאת, הוא זכה לקרדיט מועט מאז, גם בשל ההבנה שהוא עשוי לעזוב - מה שצפוי לקרות כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully