וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות להפועל באר שבע: רותם חטואל ישוב ביממה הקרובה לאימונים

13.9.2023 / 9:50

אחד משחקני ההתקפה הבולטים של הקבוצה אשתקד יתחיל באימונים לסירוגין אחרי מספר חודשים בחוץ וצפוי לשוב לסגל בעוד כשלושה שבועות. שביעות רצון משחקני הנבחרת

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אחרי חודשים ארוכים של היעדרות בגלל פציעה ממושכת שלוותה גם בניתוח, אמור רותם חטואל לשוב להתאמן בשורות הפועל באר שבע ביממה הקרובה. תחילה האימונים אמורים להיות לסירוגין במטרה לא להעמיס עליו, אך בתכנית העבודה והחזרה שלו אמור השחקן לשוב לשחק בעוד כשלושה שבועות. בקבוצה רואים בחטואל, שהיה מהמוציאים לפועל העיקריים בעונה שעברה, תוספת כוח משמעותית לחלק ההתקפי. לעומתו, עדן שמיר אמור לשוב להתאמן רק בעוד כשלושה שבועות.

בתוך כך, במועדון שבעי רצון מההופעות של שחקני הקבוצה בנבחרת ישראל, ובראשם מיגל ויטור ושגיב יחזקאל. בהפועל באר שבע חשים גאווה מהתרומה של השניים במשחקי הנבחרת מול רומניה ובלארוס. גם הכניסה של רמזי ספורי כמחליף היתה טובה והוא השב גאווה למועדון. כזכור, גם איאד אבו עביד הוזמן כמחליף לבלמים אחרי פציעת שון גולדברג, אך לא שותף אמש.

הערב באימון ישובו שחקני הנבחרת, ובתחילה יערכו אימוני התאוששות בלבד לאחר העומס הגדול.

שחקן הפועל באר שבע, רותם חטואל. דני מרון
חוזר לאט לאט. חטואל/דני מרון

באשר לשינויים וההתאמות שמבקשים לעשות במועדון, אין כרגע חדש - תומר חמד ממשיך להתנהל מול מ.ס. אשדוד וקבוצות אחרות אך עדיין לא מלמד על עזיבה. חאתם עבד אלחמיד עשוי לעזוב להפועל חיפה אבל עדיין אין פריצת דרך במו"מ בינו ובין הקבוצה של יואב כץ. גם לגבי אדריאן פאון אין חדש. הרומני ניסה לבדוק בליגות בחו"ל אך כרגע הוא נשאר כזר שישי. בבאר שבע מקווים שימצא קבוצה חדשה, כדי שיוכלו לצרף זר אחר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully