וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקוץ': "כרגע, הקריירות של דיבאץ, סאבוניס ושלי טובות משל יוקיץ'"

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:39

הקרואטי טוען שכוכב דנבר יהפוך לאירופאי הגדול בתולדות ה-NBA - אבל רק בסיום הקריירה: "גם אנחנו היינו מעמידים מספרים גבוהים בליגה של היום"

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

ניקולה יוקיץ' השלים בעונה שעברה עונה מושלמת, לא פחות, בסיומה הוליך את דנבר לזכייה ראשונה בתולדותיה באליפות. את הפלייאוף סיים עם 30 נקודות (54 אחוז מהשדה, 46 אחוז ל-3, 80 אחוז מהקו), 13.5 ריבאונדים ו-9.5 אסיסטים למשחק, ובסיומו לאף אחד לא נותר ספק מי השחקן הטוב בעולם.

האם זה הופך את יוקיץ' לשחקן האירופי הגדול בתולדות ה-NBA? לדעתו של טוני קוקוץ', לא - עדיין לא. "אני לא בטוח שהקריירה שלו עדיין ב-50 אחוז", אמר כוכב העבר הקרואטי של שיקגו. "הוא יהיה האירופאי הטוב אי פעם, סטטיסטית אין ספק. אבל כרגע, לדרזאן פטרוביץ', דינו ראדג'ה, ולאדה דיבאץ וארווידאס סאבוניס היו קריירות טובות יותר".

קוקוץ' הוסיף והסביר: "ניקולה יגיע לרמה הזו לקראת סוף הקריירה שלו, אבל אם הייתם שמים את סאבוניס, פטרוביץ' או אותי עכשיו ב-NBA, עם רמת האמונה של מאמנים בשחקנים בינלאומיים, המספרים שלנו היו הרבה יותר גבוהים. קשה להשוות".

ניקולה יוקיץ' במצעד האליפות של דנבר נאגטס. רויטרס
רק בן 28. יוקיץ'/רויטרס

עוד ב-NBA

עוד בוואלה!

אנטטוקומפו גיבה את ליילס: "רק גרמניה היא אלופת העולם"

לכתבה המלאה

על אף הדברים הללו, קוקוץ' מלא תשבוחות לכוכב דנבר. "הוא נהדר", אמר. "אני שיבחתי אותו עוד לפני שאנשים הכירו אותו. אני אוהב את הסגנון שלו, הוא חושב בצורה שונה מכולם. בזכות חכמת המשחק הגדולה שלו, הוא מחפה על היעדר אתלטיות. לא רואים את זה כי הוא משחק את המשחק בקצב שלו, אי אפשר לשים לב שאחרים מהירים או זריזים ממנו. הוא ימשיך ככה עד תום הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully