וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה כפולה: הלחץ שהשתחרר בנבחרת ישראל אחרי בלארוס

13.9.2023 / 6:49

הטירוף של יוסי בניון בשער הניצחון מול בלארוס הוא שילוב של שמחה מהגול והתוצאה - וגם פריקה של כל הלחצים והקושי בקמפיין. שחקנים הודו בסיום: "עוד חודש נצטרך לבוא אחרת. כולם יצטרכו להיות בכושר שיא, היום האופי ניצח"

תקצירי מוקדמות היורו מיום שלישי, 12/9/ספורט1

כמה לחץ השתחרר בנבחרת ישראל אחרי השער של גבי קניקובסקי בתוספת הזמן נגד בלארוס, בפעם השניה בטורניר הזה. אם תמיד היו לנו ביקורות על האופי של הנבחרת והעובדה שב-20 משחקים רצוף היא ספגה, היא עשתה אתמול בדיוק להיפך, ועל זה הקרדיט הגדול.

הנבחרת לא הייתה במיטבה אתמול. למשחקי הבית, במיוחד אחרי המשחק עם רומניה, ישראל מגיעה עם רף ציפיות אדיר וזה משפיע על השחקנים, בעיקר בתהליך אותו עוברת הנבחרת בו משולבים לא מעט צעירים וגם קצת יותר מבוגרים שלא התמודדו פעמים רבות ברמת נבחרות. הקהל לא הגיע אתמול (שלישי) לראות ניצחון אלא ציפה להצגה, לקח לו זמן להבין שאם יהיו כאן שלוש נקודות זה יהיה בשיניים.

בסיום, הודו שחקנים כי "כבר בעוד חודש נצטרף לבוא אחרת, יותר מדי שחקנים לא היו מספיק חדים ובכושר כדי להכריע את המשחקים האלה. כדי לעשות יורו נצטרך לבוא כשכמעט כולם בכושר שיא. ועדיין, הבאנו אופי, זאת לא קלישאה, היה לחץ אדיר והגברנו הילוך ככל שגבר הלחץ, זה לא אפיין נבחרות בעבר". בנבחרת היו מרוצים מהעובדה שכבר פעם רביעית ברציפות שהאיצטדיון מלא במשחק בית והקהל מאמין בה.

יוסי בניון ואלון חזן עברו בין השחקנים, חיבקו, עודדו, צחקו. בניון אמר לשחקנים: "אני גאה בכם, לא ויתרתם עד הרגע האחרון, עם כל הלחץ, זה אופי של נבחרת מיוחדת, אני סומך עליכם". מי שזכה למאמאות הוא המאמן אלון חזן, על החילופים הנכונים שהביאו לשינוי ברבע השעה האחרונה וללחץ שהניב שער.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. דני מרון
הלחץ השתחרר, האופי שוב הופיע. שחקני נבחרת ישראל/דני מרון
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל עם רמזי ספורי. רויטרס
שוב פגע בחילופים. חזן/רויטרס
יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הוקל לו. בניון/אודי ציטיאט

עוד בנבחרת ישראל

חגיגות השמחה של יוסי בניון והאנליסטים ביציע אמרו הכל. כולם זוכרים את החגיגות הדומות שלו לבד אחרי שער הניצחון של אוסקר גלוך בבלארוס וכיף לראות את זה. לעמוד בראש הנבחרת זה לחץ גדול, גם עבור כאלה שהיו בבמות הכי גדולות, וישנם רגעים מאוד מעטים של אושר. וכן, כוכב העבר מתמודד כאן עם לא מעט אירועים, תקלות, מתנגדים בתקשורת ואנשים שרוצים בכשלונו. אין מה לעשות, בניון בחר בזה והוא מתמודד בלי לחזור אחורה, הולך עד הסוף. לטוב ולרע. זה לא פשוט וחתיכת תיק לסחוב איתך לדרך ארוכה, מה שגם הופך כל רגע שמח למתוק יותר.

המשך הקמפיין של הנבחרת

12 באוקטובר: ישראל - שוויץ
15 באוקטובר: קוסובו - ישראל
18 בנובמבר: ישראל - רומניה
21 בנובמבר: אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully