וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

360 דקות גורליות: מה נותר לנבחרת ישראל בקרב על היורו?

ארבעה מחזורים לסיום שלב המוקדמות ואפשר לומר שאלון חזן ושחקניו תלויים בעצמם, אף על פי שנותרו במקום השלישי בבית ט'. תמונת מצב

תקציר: קוסובו - שוויץ 2:2/ספורט1

העפלה היסטורית ליורו 2024 נראית ממשית יותר מתמיד אחרי הניצחון הדרמטי הערב (שלישי) של נבחרת ישראל 0:1 על בלארוס באצטדיון בלומפילד. ארבעה משחקים בלבד נותרו עד סיום מוקדמות הקמפיין והנבחרת של אלון חזן חזק בתמונת העלייה, אפשר לומר שתלויה בעצמה לאור העובדה שהיא מארחת את רומניה בחודש נובמבר למשחק שצפוי להיות על כל הקופה.

ישראל אמנם מרגישה תחושת פספוס אחרי התיקו בבוקרשט בשבת שהותיר אותה במקום השני בבית ט', אבל הניצחון הערב על בלארוס משמעותו שהפער מרומניה - שהשיגה 0:2 במקביל במשחק סוער מול קוסובו - נותר על נקודה בלבד לקראת ארבעת המחזורים האחרונים.

גם המשחק הבא של נבחרת ישראל יהיה ביתי, כאשר שוויץ תגיע להתארח באצטדיון בלומפילד ב-12 באוקטובר למפגש חשוב ביותר מול הנבחרת החזקה בבית. לאחר שלושה ימים ייצאו חזן והשחקנים למשחק חוץ בקוסובו. בחלון המשחקים ההאחרון ייערכו שני מחזורי הסיום, כאשר ישראל תארח את רומניה ב-18 בנובמבר באצטדיון טדי בירושלים ב-21 בנובמבר תתארח ישראל באנדורה, בתקווה ששם נחגוג עלייה היסטורית לאליפות אירופה. רומניה בחודש הבא תתארח למשחק חוץ אצל בלארוס ותארח את אנדורה ובנובמבר תתארח בישראל ובמחזור הסיום תארח את שוויץ, שככל הנראה כבר תבטיח את השתתפותה ביורו עד אז.

שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
נותרו עוד ארבעה מחזורים גורליים בקרב על יורו 2024/רויטרס

נזכיר כי גם אם ישראל לא תסיים באחד משני המקומות הראשונים שמובילים אוטומטית לאליפות אירופה בגרמניה בקיץ הבא, היא תיאבק על הזכות להשתתף ביורו הראשון בתולדותיה דרך פלייאוף העלייה, בו מקומה מובטח במידת הצורך בזכות ההצלחה בקמפיין ליגת האומות. המשתתפות בפלייאוף ייקבעו בהתאם להישגי הנבחרות בטורניר המוקדמות, כך שגם הגרלת המשחקים בפלייאוף תיערך רק בסיום שלב המוקדמות, ב-23 בנובמבר.

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: קניקובסקי סידר לישראל 0:1 דרמטי על בלארוס

לכתבה המלאה

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

המשך הקמפיין של נבחרת רומניה

  • בלארוס - רומניה, 12 באוקטובר
  • רומניה - אנדורה, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • רומניה - שוויץ, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully