וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה: "הצעירים משחקים כמו בני 30, אי אפשר להבדיל מי צעיר ומי מבוגר"

13.9.2023 / 6:38

הקפטן החמיא לחבריו החדשים. לביא: "היינו צריכים לגמור את זה מוקדם יותר". אוסקר גלוך: "היינו יותר טובים לאורך כל המשחק"

תקצירי מוקדמות היורו מיום שלישי, 12/9/ספורט1

השער של גבי קניקובסקי בתוספת הזמן נגד בלארוס (שלישי) אמש הרעיד את איצטדיון בלומפילד. השמחה, המשמעות בטבלה וקרוב ל-30 אלף אוהדים - חלקם הגדול ילדים, שגאים בנבחרת ובמדינה שלהם - היו המראה הכי גדולה למשמעות הניצחון, מבלי להתייחס ליכולת או קושי שיש לנבחרת ישראל.

נטע לביא סיפר: "הלך לנו קשה אבל אנחנו שמחים על הסוף. היינו צריכים לעשות את זה פחות קשה, זאת התרגשות גדולה כי זה משחק שהיינו חייבים לנצח. פתחנו טוב, לטעמי היינו צריכים לסיים את זה הרבה לפני. לפני המשחק אמרנו שחייבים לנצח אם אנחנו רוצים סיכוי לעלות, בסופו של דבר התוצאה זה מה שחשוב".

על ניצול המצבים: "זה הכדורגל, החלוצים שלנו מגיעים להמון מצבים וזה דבר טוב ואני בטוח שבסוף הם יבקיעו. נלחצנו קצת, הם הלכו אחורה והקשו, וגם בחצאי מצבים לא הבקענו, אבל גבי עשה את העבודה".


עומרי גלזר הוסיף: "אני שמח שעזרתי לנבחרת, ששמרנו על שער נקי וניצחון בדקה האחרונה אין מתוק מזה, שימחנו אנשים לפני החג, באים עם ראש מורם לשאר המשחקים, יש כאן נבחרת חזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. הגול ברומניה? לקחתי אחריות בצורה טובה, זה חלק מהכדורגל, חלק מהמשחק של שוער זה לעשות טעויות, הכי חשוב לי היה לשמור על שער נקי וידענו שאם נשמור על שער נקי הסיכוי שננצח גבוה מאוד".

גלזר הוסיף: "הבית הזה הוא בית שכולן שוות, אין משחק קל. סרביה? לא מתעסק בתקשורת הסרבית ולא הישראלית, העבודה שלה זה לבקר וזה בסדר, אלה החיים של כדורגלן, אי אפשר להיות כל הזמן בפיק, במיוחד שוער, שאם אתה עושה טעות אף אחד לא יחפה עליך, על שחקן יש מי שיחפה".

עומרי גלזר שוער נבחרת ישראל לצד דור תורג'מן. ברני ארדוב
"אי אפשר כל הזמן להיות בפיק". גלזר/ברני ארדוב

עוד על נבחרת ישראל

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: קניקובסקי סידר לישראל 0:1 דרמטי על בלארוס

לכתבה המלאה

אוסקר גלוך אמר: "היה מאוד קשה אבל האמנו עד הסוף, עד שהכרענו, היינו יותר טובים לאורך כל המשחק. החמצנו הרבה, היה קשה, אבל נמשיך להתאמן ולעבוד קשה ולעשות יותר טוב בחודש הבא. הכי כיף בעולם לשמוח ככה בסיום, אני שמח בשביל גבי ובשביל כולם, זה מה שרצינו".

עליו ברמה האישית אמר הכישרון הצעיר: "אני צריך לקחת על עצמי בדקות פחות או יותר טובות, אני אולי היחידי שבעט לשער אבל כולם ניסו, אם זה מנור, רמזי, תורג'מן, אנחנו צריכים להמשיך ולעלות ליורו. אני שמח גם שכל הצעירים משתלבים לשנים הבאות, אנחנו נהנים".

אוסקר גלוך נבחרת ישראל מול בלארוס. דני מרון
רוצה לקחת על עצמו יותר. גלוך/דני מרון

אלי דסה: "אני תמיד נותן את המקסימום, תקופות יותר או פחות טובות, אני נותן את הכל עד הרגע האחרון. אני שמח בשביל כולם - השחקנים, האוהדים, האנשים בנבחרת, הגול היה סערת רגשות מטורפת שמשמחת כל כך הרבה אנשים וזה הכי חשוב. אנחנו משחקים כדורגל טוב ורוצים לעשות את הדברים יותר קל, ליהנות עם איזה 0:2 במחצית ולנוח אחרי. עם ישראל אוהבים להיות בפיקים גדולים וצריך להיזהר עם זה, לא תמיד זה יהיה בצד שלך. אני שמח שאנחנו לא מדברים יותר על בלארוס כקונוסים וכולם מבינים שכל הנבחרות קשות. אנחנו כרגע מצליחים לעשות את העבודה, חודש הבא מצפה לנו משחקים מאוד קשים, הכל פתוח בבית הזה. חשוב מאוד שסוף סוף לא ספגנו אחרי כל כך הרבה משחקים, זאת שמחה כפולה".

על הדור הצעיר: "הצעירים האלה משחקים כמו בני 30, יש להם אומץ וחוצפה חיובית, אם לא היינו יודעים את הגילאים שלהם לא היו מבדילים מי צעיר ומי מבוגר, זה דבר חיובי מאוד לנבחרת".

המשך הקמפיין של הנבחרת

12 באוקטובר: ישראל - שוויץ
15 באוקטובר: קוסובו - ישראל
18 בנובמבר: ישראל - רומניה
21 בנובמבר: אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully