וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "מופתע מהמשבר בגרמניה". דשאן: "צר לי על פליק"

צרפת מתכננת לא מעט שינויים בהרכב לשלישי (22:00, ספורט4), הקשר: "יש להם שחקנים, הם רק צריכים למצוא נוסחה". המאמן לא הופתע מפיטורי הקולגה: "אנחנו יודעים למה לצפות כשהתוצאות לא שם"

תקציר: צרפת - אירלנד 0:2/ספורט1

אחרי ששמרה על מאזן מושלם במוקדמות יורו 2024 עם ניצחון ביתי 0:2 על אירלנד, נבחרת צרפת תבחן את עצמה מחר (שלישי, 22:00, ספורט4) מול מי שתארח את אליפות אירופה הקרובה, גרמניה ששרויה במשבר חריף על רקע פיטוריו של המאמן האנזי פליק בעקבות ארבעה הפסדים ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים.

"צר לי על האנזי פליק, אני מעריך אותו", אמר במסיבת עיתונאים מאמן צרפת דידייה דשאן, שלא הופתע מהחלטת ההתאחדות הגרמנית. "כשהתוצאות לא שם, אנחנו כמאמנים יודעים למה לצפות. שלושת הטורנירים האחרונים הסתיימו באכזבה, ומשחקי הידידות האחרונים לא עזרו לשפר את המצב. זו נבחרת שהציפיות ממנה גבוהות. איכות הנבחרת הגרמנית לא מוטלת בספק, אני יודע שיהיו להם תשובות מחר".

גם אנטואן גריזמן התייחס למשבר בגרמניה: "אני מופתע מהתקופה הרעה של גרמניה לאחרונה, כי יש להם נבחרת טובה מאוד. יש להם שחקנים בשביל לגרום לכדורגל הגרמני לזרוח מחדש, הם רק צריכים למצוא את הנוסחה שתגרום לזה לעבוד. המשחקים נגדם תמיד לוהטים, יש יריבות בין שתי הנבחרות ואלה משחקים שאתה חולם עליהם כילד".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
לא הופתע. דשאן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

לאור הספק סביב שיתופו של דאיו אופמקאנו שהתאמן בנפרד, מסתמן שדשאן יציב רביעיית הגנה שטרם שיחקה יחד בשורות נבחרת צרפת כאשר ז'אן-קלר טודיבו עשוי לתפוס את מקומו של בלם באיירן מינכן, לצד וויליאם סאליבה. תיאו הרננדס שסבל מכאבים ברגל התאמן כרגיל וצפוי לפתוח באגף שמאל, בעוד שבנז'מן פבאר יאייש את צד שמאל. בקישור ייתכן שאדוארדו קמאבינגה ישחק במקום אדריאן ראביו שפתח נגד אירלנד, ואילו בחלק הקדמי רנדל קולו מואני וקינגסלי קומאן ילוו את קיליאן אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully