וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מתכחשים למציאות: "גרמניה אלופת עולם? שתנצח את דנבר"

גארנט מבולבל, רודי גיי מציע "מבחני כניסה" והנבחרת האמריקאית בדרך למהפכה נוספת בסגל לקראת פריז 2024, אחרי התרסקות שלא קרתה 63 שנים. קר: "קשה לייצר המשכיות"

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאז 1970 לא קרה שנבחרת ארצות הברית סיימה אליפות עולם שנייה ברציפות ללא מדליה. אחרי שב-2019 התרסקה למקום השביעי, היום (ראשון) היא הפסידה לקנדה במשחק על המקום השלישי - שהופעה בו מלכתחילה נחשבת לכישלון עבורה - ובאמריקה מנסים להבין את המציאות החדשה.

בתור התחלה, מרבית אנשי הענף מדברים על המהפכה שיעבור הסגל של סטיב קר לקראת הטורניר האולימפי בפריז בשנה הבאה. ארצות הברית הופיעה למונדובאסקט עם 12 שחקנים שאף אחד מהם לא חוצה את גיל 28, ובלי שחקן אחד שנבחר במהלך הקריירה לאחת מחמישיות העונה ב-NBA - דבר שלא קרה מאז שניתן לשלוח לטורניר פיב"א נציגים מהליגה הטובה בעולם.

היוקרה שמייחסים הכוכבים הגדולים למשחקים האולימפיים, בתוספת הכישלונות שנחלה הנבחרת בשני גביעי העולם האחרונים, צפויה להביא לכך שהאמריקאים יעמידו קבוצה הרבה יותר חזקה ב-2024, אבל בינתיים רודי גיי הציע פתרון אחר: "נבחרת ארצות הברית חייבת חזור לעשות מבחני כניסה".

אנתוני אדוארדס, נבחרת ארצות הברית. Yong Teck Lim, GettyImages
אפילו לא סגל משני. אנתוני אדוארדס/GettyImages, Yong Teck Lim

אחד שכנראה מתקשה לעכל את השינוי בענף הוא קווין גארנט, שזכה בזהב האולימפי בסידני 2000 במדים הלאומיים. "MVP - שחקן בינלאומי, את אלופת ה-NBA מובילים שחקנים בינלאומיים, נבחרת ארצות הברית לא משיגה מדליות... מה קורה פה?", צייץ כדורסלן העבר.

המאמן סטיב קר הצביע על אחד הקשיים העיקריים שהנבחרת שלו פוגשת: "קשה לייצר המשכיות כי הסגל עובר שינוי כל כך גדול משנה לשנה. הפוקוס צריך להיות על איך מנצחים משחק בפיב"א. ה-NBA שונה מאוד מפיב"א, חלק מהדברים יעבדו טוב וחלק לא. יש הרבה ללמוד, זה בטוח".

עוד בוואלה!

מאמן נבחרת קנדה הודה לדיוויד בלאט: "כמו מלאך, תמיד שם עבורי"

לכתבה המלאה
אוסטין ריבס, שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
מקומה של ארצות הברית על הפודיום כבר לא קבוע. אוסטין ריבס/רויטרס

עוד במונדובאסקט

בארצות הברית סימנו את הסיבה העיקרית לכישלון נוסף בפיב"א
העיניים לפריז 2024: נבחרות ארה"ב וצרפת נאבקות על ג'ואל אמביד
40 דקות ובסוף היא מנצחת: גרמניה אלופת העולם בכדורסל


ויש גם מי שמסרב להכיר במציאות. אחרי העליהום על האצן האמריקאי נואה ליילס שטען כי אלופי עולם מוכתרים באליפויות עולם ולא ב-NBA, העיתונאי סם קווין מ-CBS צייץ היום: "אני מסרב לקרוא לגרמניה אלופת העולם עד שהיא תנצח את דנבר נאגטס. הם מחזיקי גביע העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully