וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "אני ואמבפה לא נגיע לרמות היריבות בין מסי לרונאלדו"

הנורבגי התייחס להשוואות שערכו בין שני צמדי החלוצים והודה כי הוא "מבין מדוע חושבים כך", אך הוסיף: "הם ממשיכים לעשות את זה, גם אם הם מזדקנים. אני מתמקד בעצמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

שניים מהמועמדים הבכירים, שצפויים להפסיד לליאונל מסי, בפרס כדור הזהב המוענק לכדורגלן השנה בעולם, הם גם המועמדים העיקריים להיות שני השחקנים המובילים בעולם הכדורגל ביום שאחרי ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה כבר הספיקו כל אחד להניף לפחות תואר משמעותי במיוחד אחד בקריירה. הנורבגי את ליגת האלופות כחלק מהטרבל ההיסטורי של מנצ'סטר סיטי, בעוד הצרפתי את גביע העולם עם נבחרתו ב-2018.

רבים בעולם טוענים שהיריבות בין השניים מזכירה את היריבות שנוצרה בין ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו בשנות הזוהר של שני אגדות הכדורגל, בעיקר בימיהם בברצלונה וריאל מדריד.

בראיון לתקשורת הצרפתית, סיפר הולאנד כי הוא לא חושב שלו ולאמבפה תהיה יריבות "דומה" לזו שהייתה לפרעוש ולסוקרר הפורטוגלי, אך שהוא מבין למה חושבים כך: "זה מה שכולם חושבים או היו רוצים שיקרה, אבל חשוב להדגיש כמה מטורפים היו הדברים שמסי ורונאלדו עשו. בעצם, צריך לזכור שהם עדיין עושים את זה, גם אם הם מזדקנים, שניהם עדיין שחקנים פנטסטיים. אני אף פעם לא מדבר על עצמי מול שחקנים אחרים, אני מתמקד בעצמי ומנסה להיות טוב יותר בכל יום. אני וקיליאן לא נגיע לרמות האלה של יריבות, לא צריך להסתכל על זה גם ככה".

עוד בכדורגל עולמי

כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
"הם עשו דברים מטורפים". רונאלדו ומסי/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

הדברים של הולאנד והשאלות של התקשורת הצרפתית הגיעו לקראת משחקה של נבחרת נורבגיה מול גאורגיה (שלישי, 21:45), ואחרי דבריו של קפטן נבחרת פורטוגל שהצהיר כי "היריבות עם מסי הסתיימה" וש"השניים שינו את ההיסטוריה של הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully