וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולומון שווה יותר מכל רומניה ביחד". מעמדו בטוטנהאם מתחזק

מאמן העבר הרומני התפעל: "לא הגיע לטוטנהאם בגלל הפרצוף היפה". באנגליה יודעים: "השילוב עם סון יכול להיות אגדי כמו עם קיין"

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1

היו למנור סולומון משחקים טובים יותר בעבר, אבל גם מעט הפעולות המרשימות שעשה אמש (שבת) ב-1:1 של נבחרת ישראל ברומניה, הספיקו כדי להותיר רושם חיובי מאוד.

שחקן העבר והמאמן הרומני יונוט בדאה, התרשם בעיקר מקצב המשחק של סולומון, שלדבריו "נראה שונה משל שאר השחקנים על המגרש".

"רואים שהוא ראוי לשחק בליגה הטובה בעולם. כשאתה מתמודד מול שחקנים כאלה, אתה חייב לשחק עם השחקנים הכי מהירים שלך, אלו שבכושר הכי טוב. למה יורדאנסקו עשה ניסויים בהרכב? אתה עושה ניסויים מול ישראל, שיש לה שחקן כמו סולומון ששווה יותר מכל השחקנים שלנו ביחד? טוטנהאם רצתה אותו מאוד, וזה לא בגלל הפרצוף היפה שלו", אמר בדאה.

גם באנגליה מתרשמים מהיכולת הטובה שסולומון מציג לאחרונה. באתר "פוטבול לונדון" העריך היום כתב הקבוצה ש"יש הרבה אופציות להרכב בטוטנהאם, אבל מעמדו של סולומון בהחלט מתחזק לאחרונה".

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
בכושר טוב מאוד. סולומון/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

באתר "TBRfootball" ציינו ששיתוף הפעולה הנרקם בין סולומון ליונג מין סון בהתקפה, עשוי להיראות טוב יותר בהמשך. "ההתקפה של טוטנהאם בשנים קודמות הייתה בנויה על השילוב בין סון לקיין, אבל מסתמן שהשילוב בין סון לסולומון עשוי להיות לא פחות פורה. קיין וסון היו אדירים בשיאם יחד, אבל אחרי העונה שעברה שהם נראו פחות טוב אחד ליד השני, אפשר להעריך שסון וסולומון יהיו לא פחות אגדיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully