וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה בארגנטינה: מסי צפוי להיות כשיר למשחק בבוליביה

הקשר עבר בדיקות רפואיות אחרי שביקש להתחלף בניצחון על אקוודור ואובחן עם חבלה בלבד, ייצא עם אלופת העולם למפגש בלה פאס במוקדמות המונדיאל

תקציר ה-0:1 של ארגנטינה על אקוודור (ליאו מסי כבש)/ספורט1

אנחת רווחה ענקית בארגנטינה וגם במיאמי, אחרי שליאונל מסי עבר סדרת בדיקות הלילה (בין שבת לראשון) ונמצא שהוא סובל מחבלה קלה בלבד, כך שהוא צפוי להיות כשיר למשחק של נבחרת ארגנטינה בבוליביה ביום שלישי בערב במוקדמות המונדיאל. לפי העיתונאי גסטון אדול, מסי אמור לצאת עם חבריו למשחק בלה פאס, אולם החלטה אם יפתח בהרכב או לא תתקבל רק לאחר האימון המסכם - לא מן הנמנע שהוא יישב על הספסל ויעלה לכר הדשא רק אם אלופת העולם תתקשה לעלות ליתרון מול הנבחרת שאתמול ספגה חמישייה מברזיל.

כזכור, בסוף השבוע במחזור פתיחת מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה מסי העניק לארגנטינה את הניצחון כאשר הבקיע בכדור חופשי נפלא נגד אקוודור באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס, אבל מספר דקות לאחר מכן ביקש להתחלף והדאיג מאוד את אנשי האלביסלסטה, וגם את כל העובדים והשחקנים באינטר מיאמי שהלילה הסתדרו בלעדיו וניצחו 2:3 קריטי מבחינתם את קנזס סיטי, נטולת גדי קינדה שנמצא עם נבחרת ישראל.

ליאונל מסי עם כריסטיאן רומרו, שחקני נבחרת ארגנטינה. Luis ROBAYO, GettyImages
הקלה גדולה בארגטינה מתוצאות הבדיקות הרפואיות של מסי/GettyImages, Luis ROBAYO

לאחר שעבר בדיקות רפואיות במתחם האימונים של נבחרת ארגטינה ונרשמה אנחת הרווחה מכך שאינו סובל מפציעה, מסי אף ערך אימון קל והיום ינסה להתאמן בעצימות גבוהה יותר. המאמן ליאונל סקאלוני הבהיר שמסי ישחק בבוליביה אם יימצא כשיר, אבל אמור להתייחס למצבו של "הפרעוש" פעם נוספת במסיבת העיתונאים שיערוך בהמשך היום, לפני היציאה לבוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully