וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהכישרונות הגדולים בעולם"? ברומניה טענו שגלוך "סתם צעיר ממוצע"

ברומניה למדו להכיר את היהלום הישראלי בדרך הכואבת, ועל אף הרושם החיובי שהותיר בכל רחבי אירופה, אחד הפרשנים המשיך לזלזל: "בושה שילד רנדומלי עושה לנו בית ספר במשחק כזה. זה אסון"

חגיגה אירופית, משחקי שבת במוקדמות היורו/ספורט1

אחרי המחצית השנייה המופלאה שלו אמש (שבת), גם ברומניה למדו להכיר את אוסקר גלוך. ילד הפלא של הכדורגל הישראלי כבש את שער השוויון ב-1:1 בבוקרשט, סיפק כמה רגעים אדירים של יכולת אישית, וכמעט השלים צמד מרהיב, אך נעצר בקורה.

היכולת המרשימה של גלוך בן ה-19, דווקא אחרי מחצית ראשונה חלשה שלו, שוב גרפה מחמאות מרחבי העולם. הסקאוט הספרדי אנטוניו מאנגו כתב ש"גלוך רק בן 19, וכבר נראה כמו אחד הכישרונות הכי גדולים שיש בעולם הכדורגל".

גלוך הותיר כאמור רושם עמוק גם על הרומנים, שאחרי המשחק פרסמו כתבות פרופיל קצרות על הכישרון ש"השתיק את האצטדיון" - כך לפי האתר "פרו ספורט".

"הכוכב העולה של ישראל הוציא לפועל מהלך אדיר, אחרי שהשתלט בצורה מושלמת על הרחבה של מולדובן", כתבו. "שחקני ההגנה שלנו לא הגיבו ולא תקפו אותו, ואיפשרו לו לכבוש שער יוצא מהכלל שלא הותיר לשוער שום סיכוי". באתר "פנאטיק" הרומני הוגדר גלוך כ"ילד פלא" וכתופעה יוצאת דופן בכדורגל הישראלי".

"למרות שהוא רק בן 19, גלוך הוא שחקן מפתח בנבחרת ישראל כבר עכשיו, וממשיך להתקדם ממשחק למשחק", כתבו, "בקמפיין הנוכחי, הוא אחראי ישיר ל-4 נקודות שהשיגה הנבחרת, והשער שכבש הערב אולי עוד יסדר לנבחרת שלו את הכרטיס המיוחל ליורו".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם אוסקר גלוך. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
זה ילד זה? גלוך חוגג אתמול/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

אבל לצד המחמאות והפרגונים לגלוך, היה ברומניה גם מי שהמשיך לזלזל. גריגור סיצ'יטיו, מאמן רומני ומי ששימש בעבר גם כנשיא ראפיד בוקרשט, התעקש שהיכולת של גלוך הייתה בראש ובראשונה תוצר של החולשה של ההגנה הרומנית.

"עברו המון שנים מאז הפעם האחרונה שראינו נבחרת יריבה מגיעה אלינו ושולטת בצורה כו במשחק. היא בעטה 14 פעמים לשער, ו-6 מצבים היו מצבי הבקעה מעולים. והכל במחצית אחת! אנחנו צריכים להגיד תודה, כי יצאנו במזל עם נקודה אחת מהמשחק הזה", אמר סיצ'יטיו, והוסיף: "איך ילד רנדומלי עם כישרון ממוצע עושה לנו בית ספר כזה במשחק בית? זה מביך, זה אסון. אני מתקשה להאמין שהוא ונבחרת ישראל הצליחו לגרום להיות כל כך מפוחדים. פשוט איפשרנו להם לתת לנו סטירה, שוב ושוב".

עוד בוואלה!

נקודת אור: ישראל המצוינת נפרדה ב-1:1 מרומניה בבוקרשט

לכתבה המלאה

עוד על נבחרת ישראל

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - בלארוס, 12 בספטמבר
  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully