וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה חריפה ברומניה: "ישראל חיסלה אותנו, עדיף שלא נעלה ליורו"

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 0:36

שחקן העבר של הנבחרת ויורל מולדובן לא חסך בביקורת אחרי ה-1:1: "משקרים לעצמנו". המאמן יורדנסקו: "יכולנו לנצח, יכולנו להפסיד"

תקציר משחקי שבת במוקדמות יורו 2024, כולל ה-1:1 של נבחרת אנגליה מול אוקראינה/ספורט1

ביקורת חריפה הערב (שבת) ברומניה אחרי ה-1:1 של הנבחרת המקומית עם ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2024. הרומנים ממשיכים להוביל על ישראל בנקודה אחת בבית ט', אך שחקניו של אלון חזן בהחלט היו עדיפים, ונראו כנבחרת החזקה יותר - אולי מסר להמשך המוקדמות. "תודה לאל, נמנענו מתבוסה קשה", נכתב באתר הרומני "פרוספורט".

כוכב העבר של הנבחרת ויורל מולדובן תקף: "פילוסופיית המשחק לא היתה קיימת. שוב הוכח שאנחנו לא מסוגלים לשחק כדורגל. אני לא יודע למה, אבל לשחק בבית ושישלטו בך ככה, טכנית, טקטית, מול 50 אלף איש... יש כל כך הרבה חוסר תקווה ברגעים מסוימים, זה משגע אותי!"

מולדובן הוסיף ואמר: "כשאני רואה את הנבחרת משחקת ככה, אני רוצה לגמור עם הכדורגל. זה משגע אותי. ישראל הרגה אותנו, חיסלה אותנו במחצית השנייה. איפה המשחק הקבוצתי? רק שיחקנו על כדורים ארוכים. היו הרבה דיבורים השבוע, אני מרחם על האוהדים שמאמינים לשקרים הללו. אני מעדיף שכבר לא נעלה ליורו. זה שקר, אנחנו עובדים על עצמנו. למה שנעלה ליורו? מה נעשה שם? זה לא מגיע לנו".

עוד על נבחרת ישראל

שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו, מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
אין פילוסופיית משחק? סורסקו מול רביבו/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

המאמן אדי יורדנסקו דווקא היה אופטימי: "קודם כל, צריך להודות לציבור, יש פה תקווה והקהל הגיב ותמך בנו. לצערי לא הצלחנו לנצח. יכולנו לנצח, אבל יכולנו גם להפסיד. המחצית הראשונה היתה די טובה, אבל בשנייה היינו צריכים לעשות יותר. השחקנים לא נתנו מה שציפיתי, אבל יש לי אמונה בחבורה הזו. ראיתם שקוסובו חזרה מול שוויץ, גם היא נבחרת טובה מאוד. נהיה חייבים להשיג תוצאה חיובית מולם".

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - בלארוס, 12 בספטמבר
  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully