וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אמרו שאנחנו ילדים אבל שלטנו". גלוך: "על זה התאמנתי כל חיי"

מאמן הנבחרת אחרי ה-1:1 ברומניה: "עוד נתפוס את הראש על המצבים המוחמצים". גלזר: "השער

תקציר משחקי שבת במוקדמות יורו 2024, כולל ה-1:1 של נבחרת אנגליה מול אוקראינה/ספורט1

חלום יורו 2024 של נבחרת ישראל חי וקיים. שחקניו של אלון חזן רשמו הערב (שבת) 1:1 ברומניה, היריבה הישירה על המקום השני בבית ט' של המוקדמות, ובכך נשמר הסטטוטס-קוו, חמישה מחזורים לסיום הקמפיין. ישראל תארח את רומניה במחזור האחד לפני-אחרון, למשחק שעשוי להכריע את גורל הבית. אוסקר גלוך השווה בשער נהדר (53) אחרי היתרון של דניס אליבק (27), שנעזר בהדיפה רעה של עומרי גלזר, ואף שהאורחת היתה עדיפה במחצית השנייה, שער הניצחון המיוחל לא הושג. ביום שלישי יארחו חזן ושחקניו את בלארוס למשחק בו אסור, פשוט אסור למעוד.

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן. DANIEL MIHAILESCU, GettyImages
"אחד המשחקים היותר טובים מאז שאני מאמן הנבחרת". חזן/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU

אלון חזן אמר בסיום: "הרבה רגשות מעורבים. היה לנו אולי את אחד המשחקים היותר טובים מאז שאני מאמן הנבחרת. אמרו 50 אלף צופים, אמרו שאנחנו קבוצה של ילדים, אמרו כל מיני דברים. עלינו לכר הדשא, שיחקנו כדורגל טוב - גם במחצית הראשונה, עד השער השטותי. אני מלא הערכה לשחקנים שלי. אחד הדברים שסימנו לעצמנו זה לשחק כדורגל טוב, שלטנו ללא עוררין, לא הצלחנו לתרגם את המצבים לשערים וזה חבל, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. כשנשב ונראה את המשחק נתפוס את הראש על המצבים המוחמצים. אני חייב להגיד מילה טובה גם לקהל שלנו, שמעו אותו יותר מאת הקהל הרומני".

על גלוך: "הוא עדיין ילד, אנחנו כותרים להם כל מיני כתרים. צריך המון סבלנות עם הילדים האלה. בחצי הראשון הוא לא מצא את הידיים והרגליים, הכי קל להחליף אותו. אמרתי לו מה שהייתי צריך, הוא לקח את המשחק על עצמו. אני לא יכול לקחת קרדיט על החצי השני שלו, כל הכבוד לו ולאחרים".

על דור תורג'מן שפתח וענאן חלאילי שלא זומן אמר המאמן: "הוא נתן לי את הביטחון לסמוך עליו ואמשיך לסמוך עליו. אנחנו נמשיך לבנות נבחרת צעירה ומצליחה. חלאילי? גיא לוזון לפני משחק פתיחה של טורניר. גיא לוזון ביקש אותו. ליאל עבדה ודולב חזיזה נפצעו, וזה לא מכובד שאני אקח עכשיו לגיא שחקן. אני לא עושה דברים כאלה. כל מי שעלה היום - יחזקאל, קניקובסקי - עשו עבודה וטובה".

עוד בוואלה!

הכל יוכרע מול רומניה? מצבה של נבחרת ישראל במוקדמות היורו

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
"היו לי שתי אפשרויות - או להוריד את הראש, או לקחת את המשחק על עצמי כמו שעשיתי". גלוך/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

גיבור הערב אוסקר גלוך סיכם: "קורה שלא הולך כמו שקרה לי במחצית הראשונה, זה חלק מכדורגל. באתי למחצית השנייה והיו לי שתי אפשרויות - או להוריד את הראש, או לקחת את המשחק על עצמי כמו שעשיתי. אלון אמר שהוא מאמין בי ואני מקווה שהראיתי לו וששימחתי את האוהדים והנבחרת. אנחנו בדרך הנכונה, ונעשה את זה".

על השער אמר גלוך: "יש לי רגל שמאל טובה, התאמנתי עליה כל החיים. כשראיתי את החור בהגנה הבנתי שאלך על זה, שאין מה להפסיד. היה לי אחר כך מצב והחמצתי - מבאס מאוד, רציתי לנצח את המשחק, אבל ממשיכים קדימה".

מנור סולומון שהתקשה במחצית הראשונה ובלט בשנייה: "היינו יותר טובים מהם, לחצנו ברוב שלבי המשחק. במחצית השנייה הגענו להמון הזדמנויות ולא ניצלנו אותן וזה חבל, כי היינו צריכים לנצח. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל מאוד מעודדים מהיכולת. זה בית משוגע, הכל יכול לקרות בו. אנחנו צריכים לקחת את היכולת הטובה הזו ולתרגם אותה לניצחונות, אני מקווה שנתחיל ביום שלישי".

סולומון הוסיף: "לא הייתי במיטבי היום, הייתי צריך להיות יותר חד, היו לי כמה הזדמנויות שהייתי חייב להיות יותר ממוקד בהן. אני שמח שהיו שחקנים אחרים שהתעלו והיו מעולים, אנסה לתרום יותר במשחק הבא. אני מאוד מאמין בשחקנים כאן ובטוח שאפשר לעשות את זה".

נבחרת ישראל במשחק החוץ ברומניה. DANIEL MIHAILESCU, GettyImages
גלזר: "אנחנו עם ראש מורם"/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU

עומרי גלזר: "שמח שחזרנו למשחק, לא היה חסר מצב או שניים שננצח. כמובן שמתבאס על הגול אבל אנחנו בראש מורם, ידענו לחזור באצטדיון לא קל, במגרש מלא, ונקווה שנעשה את העבודה מול בלארוס. עשינו משחק מצוין. חוץ מהגול, שנבע מטעות מסוימת, הם בקושי הגיעו למצבים. לקראת הסוף היה חוסר מזל, רגל מסיימת, קורה... הפכנו תוצאה לא טובה לתוצאה בסדר, ואנחנו עם ראש מורם".

על הטעות בשער: "אני לוקח אחריות. במחצית אמרתי לשחקנים 'חבר'ה, זה אני', אבל זה חלק מהכדורגל, יש ימים לא טובים, ועלינו חיוביים למשחק, ידעו שאנחנו יותר טובים, וחזרנו בצורה נפלאה, עם כדורגל מצוין. בלארוס בבית זה משחק שהוא מאסט אם אנחנו רוצים להגיע למטרות שאותן הצבנו".

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - בלארוס, 12 בספטמבר
  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

המשך הקמפיין של נבחרת רומניה

  • רומניה - קוסובו, 12 בספטמבר
  • בלארוס - רומניה, 12 באוקטובר
  • רומניה - אנדורה, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • רומניה - שוויץ, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully